PracaGrupypl.praca.dyskusje › sens isteniena grupy

  • 1. Data: 2003-05-10 20:41:47
    Temat: sens isteniena grupy
    Od: "Jagiennka" <j...@w...pl>

    Witam wszystkich zainteresowanych praca!
    Zasatanawiam sie, jaki jest odzew na umieszczane ogloszenia zwlasza na
    pl.praca.szukana? Dostajecie jakies odpowiedzi na te ogloszenia? I jakie?
    A jaki jest efekt odpowiadnia na oferyt pracy na pl.praca.oferowana - to
    pewnie sa ogloszenia dodatkowe, po rekomendacji i prasie? Sa jacys
    grupowicze, ktorzy w ten sposob dostali prace?
    Czekam na odzew.
    Pozdrawiam wszystkich a tym szukajacym (i chcacym zmienic prace, jak ja)
    zycze wytrwalosci i powodzenia.
    Jagiennka

  • 2. Data: 2003-05-10 23:59:04
    Temat: Re: sens isteniena grupy
    Od: "db501" <d...@t...net>

    Ja tylko czytam z ciekawosci zeby sie zorientowac jaki jest rynek pracy w
    Polsce.

    ..

  • 3. Data: 2003-05-11 09:01:23
    Od: "Tomasz Borylo" <t...@p...ds14.agh.edu.pl>

    > A jaki jest efekt odpowiadnia na oferyt pracy na pl.praca.oferowana - to
    > pewnie sa ogloszenia dodatkowe, po rekomendacji i prasie? Sa jacys
    > grupowicze, ktorzy w ten sposob dostali prace?

    Mi sie wydaje ze wcale nie, wiekszosc ogloszen jakie
    pojawia sie na pl.praca.oferowana pojawia sie tez w prasie
    jak i serwisach internetowych dotyczacych pracy czy ogloszeniach
    pojawiajacyhc sie na uczelni.
    Wszystkie rozmowy jakie odbylem, odpowiedzi jakie dostalem
    byly zwiazane z ofertami z tej grupy.
    pozdr
    tb

  • 4. Data: 2003-05-11 10:03:29
    Od: "Habier" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jagiennka" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    ..
    Sa jacys grupowicze, ktorzy w ten sposob dostali prace?

    bylem na kilku spotkaniach po tym jak odpowiedzialem na oferte z
    pl.praca.oferowana

    pzdr
    Habier

  • 5. Data: 2003-05-11 11:11:10
    Od: "Agnieszka" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Jagiennka" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    ..
    > Sa jacys grupowicze, ktorzy w ten sposob dostali prace?

    Ja dostałam pracę z ogłoszenia na pl.praca.oferowana.

    Agnieszka
    przed wysłaniem e-maila usuń "nospam' z adresu.

  • 6. Data: 2003-05-11 16:55:15
    Od: "gerwazy" <g...@w...pl>

    ja również mam pracę z praca.oferowana.
    W firmie której pracuję tylko na tej grupie zamieszczają ogłoszenia.
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-05-11 20:00:16
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Jagiennka" <j...@w...pl> wrote in news:5388-1052599387@as2-
    60.kalisz.dialup.inetia.pl:

    /ciach.../

    > Zasatanawiam sie, jaki jest odzew na umieszczane ogloszenia zwlasza na
    > pl.praca.szukana? Dostajecie jakies odpowiedzi na te ogloszenia?

    Biorac pod uwage obecny ksztalt rynku pracy ...zamieszczanie takich ogloszen jest z
    pewnoscia tak (malo) skuteczne i sensowne jak zamieszczanie malych anonsow w
    gazecie. Chyba, ze swiadczysz okreslone uslugi.

    > A jaki jest efekt odpowiadnia na oferyt pracy na
    > pl.praca.oferowana - to pewnie sa ogloszenia dodatkowe, po rekomendacji
    > i prasie?

    Efekt jest identyczny jak w przypadku odpowiadania na ogloszenia na stronach WWW
    pracodawcow czy w prasie - zaproszenia na rozmowy, a dla najlepszych pewnie
    stanowisko. Duza czesc ogloszen zamieszczanych tam przez np. Bigram dla duzych firm
    to dublety - znajdziesz je zarowno w GW, jak i na stronach firm. Zdarzaja sie tez
    jednak
    takie, ktore nie zostaly opublikowane nigdzie indziej.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 8. Data: 2003-05-15 09:23:36
    Temat: Odp: sens isteniena grupy
    Od: "Katia" <m...@g...pl>

    Główny bohater (w tej roli gerwazy <g...@w...pl>)
    rzekł:b9lrlq$q07$...@j...coi.pw.edu.pl...
    > ja również mam pracę z praca.oferowana.
    > W firmie której pracuję tylko na tej grupie zamieszczają ogłoszenia.

    Ja tez znalazlam przez pl.praca.oferowana. W tej samej firmie ;)
    Katia

  • 9. Data: 2003-05-15 15:35:15
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Jagiennka <j...@w...pl> napisał(a):

    > Witam wszystkich zainteresowanych praca!
    > Zasatanawiam sie, jaki jest odzew na umieszczane ogloszenia zwlasza na
    > pl.praca.szukana? Dostajecie jakies odpowiedzi na te ogloszenia? I jakie?
    Zamieszczam ogłoszenie ponad miesiąc i zero odpowiedzi. Ciekaw jestem jak
    długo zamieszczali swoje ogłoszczenie ci, którzy dostali w ten sposób pracę.
    Marek

  • 10. Data: 2003-05-25 07:20:02
    Od: "Andrzej Olszewski" <a...@d...pl>

    do dzisiaj zamieszczaja ;)