PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w domu

  • 1. Data: 2003-05-10 18:35:29
    Temat: praca w domu
    Od: "Maciej" <m...@p...onet.pl>

    Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś korzystał z oferty pracy w domu np. adreso
    wanie kopert jak to wygląda w rzeczywistości.
    Jestem zainteresowany taką pracą ale obawiam się,że to ściema.

  • 2. Data: 2003-05-10 18:44:08
    Temat: Odp: praca w domu
    Od: "Maciej" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Maciej <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnyc
    h napisał:b9jh5o$qbl$...@a...news.tpi.pl...

  • 3. Data: 2003-05-10 19:40:29
    Temat: Re: praca w domu
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś korzystał z oferty pracy w domu np.
    adreso
    > wanie kopert jak to wygląda w rzeczywistości.
    > Jestem zainteresowany taką pracą ale obawiam się,że to ściema.

    przejrzyj archiwum, bylo o tym od cholery i troche ;)
    Generalnie: slusznie sie obawiasz

    Asiek

  • 4. Data: 2003-05-10 19:44:14
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Maciej" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś korzystał z oferty pracy w domu np.
    adreso
    > wanie kopert jak to wygląda w rzeczywistości.

    Adresowanie kopert było niskopłatną pracą, gdy nie istniały jeszcze drukarki
    z odpowiednimi podajnikami. Ale od kilku(nastu) lat maszyna wykonuje tę
    robotę dziesięć razy dokładniej, sto razy szybciej i tysiąc razy taniej.

    Tomek Z.

  • 5. Data: 2003-05-11 10:34:35
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Tomek Zielinski napisał:

> [...]
    > z odpowiednimi podajnikami. Ale od kilku(nastu) lat maszyna wykonuje tę
    > robotę dziesięć razy dokładniej, sto razy szybciej i tysiąc razy taniej.

    Z tą taniością to przesada - do adresowania wystarczyła lista na
    maszynie [zawsze ta sam], klej i ksero do powielania listy [kiedyś
    pomagałem rodzince w takiej dodatkowej nisko płatnej fusze, ale całkiem
    mi sie podobało ;) ]

    Obecnie musisz posiadać komputer, drukarkę, toner do w/w wymienionej,
    oprogramowanie i czort wie co jeszcze. Jak policzysz wszystkie koszty
    [np. informatyka do nadzoru kompa itd.], to okaże się że koszty są
    pewnie wyższe. ;)

    Flyer