PracaGrupypl.praca.dyskusje › Myślę o własnym biznesie..

  • 1. Data: 2003-05-10 15:32:54
    Temat: Myślę o własnym biznesie..
    Od: "Spiderman" <s...@p...onet.pl>

    ... jednak do tego potrzebna bylaby gotowka, ktorej niestety nie posiadam.
    Gdzie mogę się skierować o pomoc finansową ?

  • 2. Data: 2003-05-11 08:02:14
    Temat: Re: Myślę o własnym biznesie..
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Spiderman" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ... jednak do tego potrzebna bylaby gotowka, ktorej niestety nie posiadam.
    > Gdzie mogę się skierować o pomoc finansową ?

    jeżeli masz na myśli kredyt/pożyczke to najłatwiej jest w
    funduszu mikro - zabezpieczeniem może być np. poręczenie cywilne

    http://www.funduszmikro.home.pl/

  • 3. Data: 2003-05-11 12:58:17
    Od: "Spiderman" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > >

    > jeżeli masz na myśli kredyt/pożyczke to najłatwiej jest w
    > funduszu mikro - zabezpieczeniem może być np. poręczenie cywilne

    Wydaje mi sie troche podejrzany ten fundusz, za piekne zeby bylo prawdziwe.

  • 4. Data: 2003-05-11 21:09:38
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Spiderman" napisał w wiadomości

    > Wydaje mi sie troche podejrzany ten fundusz, za piekne zeby bylo
    prawdziwe.

    Dlaczego?
    Jeżeli uważasz, że adres internetowy jest mało wiarygodny (bo jest),
    to informuje że mają również inny - funduszmikro.com.pl

    Pozatym działają dość długo,
    od dawna byli rekomendowani w prasie.

    Są wymieniani przez różne wiarygodne żródła jako miejsce gdzie można
    dostać pożyczke na działalność gospodarczą np:

    Ministerstwo Pracy - strona 1 praca
    http://www.1praca.gov.pl/firma.php?id_doc=437&Koment
    arzId=698&PHPSESSID=0d9b
    7df9453fd74f3c9f4019532247db

  • 5. Data: 2003-05-12 07:25:31
    Od: f...@p...onet.pl

    > prawdziwe.
    to nie sa oszusci ale na poczatek mozna pozyczyc tylko 5tys.
    i trzeba miec zyrantow
    mozna wziac z PUP o ile maja i ci dadza ale musisz miec w/g nich dobry pomysl.
    niestyty jest niewiele propozycji dla golodupcow
    pozdrawiam
    aga