PracaGrupypl.praca.dyskusje › Anglia - praca - czy warto?

  • 1. Data: 2003-05-10 19:08:23
    Temat: Anglia - praca - czy warto?
    Od: "Habier" <m...@i...pl>

    Witam grupowiczów,

    Pisałem kilka dni temu na temat firmy, która oferuje prace w Anglii....
    ... ale ja nie o tym...

    hipotetycznie:
    1. jestem w Londynie
    2. mam kase na przezycie kilku dni
    3. mam dach nad głową na owe kilka dni
    4 pytanie:
    Czy mozna znaleźć (łatwiej niż w Polsce? łatwo/trudno) prace w Londynie
    (oczywiście illegal),
    co mozna robic bedac Polakiem nielegalnie w Anglii
    i za jakie pieniądze mozna pracowac????

    Bede wdzięczny o wszelkie sugestie i porady,
    bo juz mi sie nie chce szukac pracy w Polsce.
    Nie bede pracowal za male pieniadze, a poza tym nie wiem
    czy nawet za male pieniadze znajde prace :(

    Dajcie znac!!!

    Pozdrawiam
    Habier
    GG 1939696
    ---------------------------------------

  • 2. Data: 2003-05-10 20:14:32
    Temat: Re: Anglia - praca - czy warto?
    Od: "Baca" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Habier" <m...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:b9jf8e$5bt$1@news.onet.pl...
    > Witam grupowiczów,

    > co mozna robic bedac Polakiem nielegalnie w Anglii
    > i za jakie pieniądze mozna pracowac????

    Znajomy pojechal na waleta (znaj tylko pare slow po angielsku) i zalatwil
    sobie prace na budowie - zarabia 50 funtow dziennie.

    Baca

  • 3. Data: 2003-05-11 12:23:58
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Habier" <m...@i...pl> wrote in news:b9lf74$m77$1
    @news.onet.pl:

    /ciach..../

    > Pewnie ze 150-200gbp trzeba zaplacic?

    A konkretnie ? Bo wynajecie kawalerki to 4-5 razy tyle, chyba ze myslisz o wkladzie
    jednej
    osoby i mieszkaniu "na kupie"...

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 4. Data: 2003-05-11 13:20:23
    Od: "Konrad Chechłacz" <k...@w...pl>

> [...]
    wiadomości news:b9jf8e$5bt$1@news.onet.pl...

    > Czy mozna znaleźć (łatwiej niż w Polsce? łatwo/trudno) prace w

    Tylko nie mow o tym na granicy :-)
    No i trzeba uważać bo mogą nie wpuścić

    KCH

  • 5. Data: 2003-05-11 13:22:50
    Od: "Habier" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Baca" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    zarabia 50 funtow dziennie.
    Baca

    Całkiem fajnie, tylko ciekawe ile kosztuje mieszkanie np. w Londynie.
    Pewnie ze 150-200gbp trzeba zaplacic?

    pzdr
    Habier

  • 6. Data: 2003-05-11 13:23:19
    Od: "Baca" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Habier" <m...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:b9lf74$m77$1@news.onet.pl...

> [...]
    >
    > zarabia 50 funtow dziennie.
    > Baca
    >

    > Całkiem fajnie, tylko ciekawe ile kosztuje mieszkanie np. w Londynie.

    Niestety ze szczegolami gorzej, w kazdym badz razie mieszka w 6 w jakims
    mieszkaniu i mowil, ze wychodzi tanio.
    Jesli chodzi o jedzenie to zywi sie w granicach 1-2 funty na dzien. Tylko,
    ze on tam rzeczywiscie pojechal po to aby przywiezsc jak najwiecej do Polski
    (miesiecznie przesyla do kraju ok. 5000zl).

    Baca

  • 7. Data: 2003-05-11 13:43:48
    Od: "Habier" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    > A konkretnie ? Bo wynajecie kawalerki to 4-5 razy tyle, chyba ze myslisz o
    wkladzie jednej
    > osoby i mieszkaniu "na kupie"...
    >
    > W.

    Sorki, nie dopisalem ze tygodniowo :)
    Za 1000 funtow (p/m) mozna znalezc mieszkanko? nawet mieszkac w 2-3 osoby

    pzdr

  • 8. Data: 2003-05-11 14:54:20
    Od: "Habier" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Konrad Chechłacz" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Tylko nie mow o tym na granicy :-)
    > No i trzeba uważać bo mogą nie wpuścić
    >
    > KCH

    Konrad, napisalem, ze:
    1. jestem w Londynie :)
    Znalezc sie tam to nie problem, co najwyzej to troszke kosztuje,
    ale jak się chce i potrafi... to spokojnie mozna tam sie dostac.
    Gorzej potem - co, gdzie, jak i za ile :/

    pzdr
    Habier

  • 9. Data: 2003-05-11 17:36:32
    Od: "Ewa" <r...@p...onet.pl>

    W Londynie jest ciezko w sezonie, ja bylam w Edynburgu i polecam. Utrzymanie
    tansze, zarobki takie jak w Londynie.

  • 10. Data: 2003-05-11 19:53:35
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Habier" <m...@i...pl> wrote in

    /ciach..../

    > Sorki, nie dopisalem ze tygodniowo :)
    > Za 1000 funtow (p/m) mozna znalezc mieszkanko? nawet mieszkac w 2-3
    > osoby

    Jakis czas temu (ze 2 lata) mialem powody, by sie tym interesowac i Brytyjka mowila
    mi,
    ze male mieszkanie na przedmiesciach Londynu to przynajmniej 600-800 funtow/m-c. Nie
    znam szczegolow, ani aktualnych danych...

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.