PracaGrupypl.praca.dyskusje › ściema??

  • 1. Data: 2005-11-02 09:42:05
    Temat: ściema??
    Od: "Wojtek M" <s...@w...pl>

    Wyslalem maila nastepujacej tresci:
    Witam, piszę do Pana w związku z rozmową telefoniczną. <ciach>
    Jeśli Wasza firma jest zainteresowana proszę o wspomnianą "pracę domową" i
    kontakt.

    Dostałem odpowiedź;) :
    Dziękujemy bardzo za zainteresowanie naszą ofertą pracy!
    W związku z faktem poszukiwania osoby do działu marketingu w charakterze
    informatyka pragniemy zaproponować niewielki test, który pozwoli nam ocenić
    wstępnie Państwa umiejętności tworzenia oraz wizualizacji niektórych
    aspektów w przedsiębiorstwie.
    Otóż celem zaoszczędzenia Państwa i naszego czasu prosimy o zademonstrowanie
    swoich umiejętności graficznych przedstawiających wizerunek firmy IDEAL (wg
    Państwa własnego pomysłu) w zakresie:
    1. propozycji LOGO;
    2. ulotki promującej produkty (np. okno);
    3. propozycji utrzymania kolorystyki i jednolitość czcionek,
    oraz inne sugestie.
    Kryteria wyboru:
    - kreatywne myślenie,
    - innowacyjność,
    - pomysłowość,
    Uwagi:
    Propozycje prosimy przesyłać mailem w formacie: .pdf
    Z poważaniem:
    Maciej Jodkowski
    IDEAL Fabryka okien w Sokółce

    no i w zwiazku z tym pytam grupowiczow, czy to powszechna praktyka, czy ktoś
    po prostu chce zrobić mnie w konia?

  • 2. Data: 2005-11-02 10:02:22
    Temat: Re: ściema??
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Wojtek M" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    [ciach]
> [...]

    > no i w zwiazku z tym pytam grupowiczow, czy to powszechna praktyka, czy
    > ktoś po prostu chce zrobić mnie w konia?

    Trudno stwierdzic, czy chca pomyslow za darmo, czy po prostu wyprodukowal to
    ktos, kto jest niedoswiadczony i nie pomyslal, nie zorientowany, jak dziala
    rynek grafikow.
    "Zademostrowanie umiejetnosci graficznych" zazwyczaj odbywa sie poprzez
    pokazanie portfolio, ewentualnie wykonanie jakiejs robotki (mniejszej niz
    to, co oni wymienili - opracowanie ulotek to kawal roboty przeciez), ktora
    na wolnym rynku nie kosztowalaby kilku tysiecy i wiecej.

    Jesli Ci na nich zalezy, zapytaj po prostu uprzejmie, jaka przewiduja forme
    gwarancji, ze nie wykorzystaja Twojego "pokazu umiejetnosci" w celach
    komercyjnych bez Twojego zezwolenia. Na uzyskanie takiego bezpieczeczenstwa
    sa umowy i sposoby - z tym, ze to raczej oni powinni to zaproponowac i
    wyjasnic zglaszajac sie z czyms takim.

    I.

  • 3. Data: 2005-11-02 11:35:51
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Wojtek M napisał(a):
    [...]
    > W związku z faktem poszukiwania osoby do działu marketingu w charakterze
    > informatyka

    Mega lol. Czyli informatyk to taki ktos od projektowania ulotek.
    Moze jeszcze zastapi copywritera?

    --
    czarny
    http://www.ef2.prv.pl

  • 4. Data: 2005-11-02 11:41:20
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "Wojtek M" <s...@w...pl> wrote in news:dka1ll$2e3$1@news.onet.pl:

> [...]
    > pozwoli nam ocenić wstępnie Państwa umiejętności tworzenia oraz
    > wizualizacji niektórych aspektów w przedsiębiorstwie.

    ale pier*******; kogo oni szukaja?? INFORMATYKA, ktory bedzie
    robil im grafike?? napisz temu Panu z rekrutacji, zeby sie palnal
    w czolko; INFORMATYK jak sama nazwa wskazuje zajmuje sie przetwarzaniem
    informacji - i owszem wizualizacja to jest jakastam forma tego
    przetwarzania, ale to co zaproponowal to jest praca dla GRAFIKA;

> [...]
    > no i w zwiazku z tym pytam grupowiczow, czy to powszechna praktyka,
    > czy ktoś po prostu chce zrobić mnie w konia?

    hmmm; zawsze mozesz zaprezentowac sie w sposob nieuzyteczny dla
    ewentualnego pracodawcy; mozesz przykladowo zarowno w logo jak i
    w ulotce przedstawic "teskty" nieczytelne (nie bedace slowami
    jezyka polskiego albo pisane alfabetem innym niz lacinski);

    jezeli firma rzeczywiscie chce sie upewnic, ze umiesz operowac
    obrazem graficznym, to powinna byc zadowolona;

    adas;

  • 5. Data: 2005-11-02 12:40:44
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Użytkownik "adasiek" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    ..
    [...]
> [...]
    > informacji - i owszem wizualizacja to jest jakastam forma tego
    > przetwarzania, ale to co zaproponowal to jest praca dla GRAFIKA;

    Ale skąd o tym ma wiedzieć biedny stolarz, któremu kazali
    dać to ogłoszenie? Generalnie ROTFL :D

    MS