PracaGrupypl.praca.dyskusjeściema?? › Re: ściema??
    From: adasiek <p...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ściema??
    Date: Wed, 2 Nov 2005 11:41:20 +0000 (UTC)

    "Wojtek M" <s...@w...pl> wrote in news:dka1ll$2e3$1@news.onet.pl:

    > W związku z faktem poszukiwania osoby do działu marketingu w
    > charakterze informatyka pragniemy zaproponować niewielki test, który
    > pozwoli nam ocenić wstępnie Państwa umiejętności tworzenia oraz
    > wizualizacji niektórych aspektów w przedsiębiorstwie.

    ale pier*******; kogo oni szukaja?? INFORMATYKA, ktory bedzie
    robil im grafike?? napisz temu Panu z rekrutacji, zeby sie palnal
    w czolko; INFORMATYK jak sama nazwa wskazuje zajmuje sie przetwarzaniem
    informacji - i owszem wizualizacja to jest jakastam forma tego
    przetwarzania, ale to co zaproponowal to jest praca dla GRAFIKA;

    > Otóż celem zaoszczędzenia Państwa i naszego czasu prosimy o
    > zademonstrowanie swoich umiejętności graficznych przedstawiających
    > wizerunek firmy IDEAL (wg Państwa własnego pomysłu) w zakresie:
    > 1. propozycji LOGO;
    > 2. ulotki promującej produkty (np. okno);
    > 3. propozycji utrzymania kolorystyki i jednolitość czcionek,
    [...]
    > no i w zwiazku z tym pytam grupowiczow, czy to powszechna praktyka,
    > czy ktoś po prostu chce zrobić mnie w konia?

    hmmm; zawsze mozesz zaprezentowac sie w sposob nieuzyteczny dla
    ewentualnego pracodawcy; mozesz przykladowo zarowno w logo jak i
    w ulotce przedstawic "teskty" nieczytelne (nie bedace slowami
    jezyka polskiego albo pisane alfabetem innym niz lacinski);

    jezeli firma rzeczywiscie chce sie upewnic, ze umiesz operowac
    obrazem graficznym, to powinna byc zadowolona;

    adas;