PracaGrupypl.praca.dyskusje › saksy

  • 1. Data: 2004-09-04 12:15:40
    Temat: saksy
    Od: "aRT" <asalacin@NO_(lubie)_SPAMo2.pl>

    Tak sie zastanawiam czy fizyczna praca na czarno(Holandia, Norwegia)w
    czasach studenckich moze byc atutem przy ubieganiu sie o stanowisko w
    Polsce? Jak pracodawcy na to patrza? Czy taka szzerosc poplaca? Scislej
    chodzi o branze IT.

  • 2. Data: 2004-09-04 12:51:08
    Temat: Re: saksy
    Od: "NosferX" <n...@i...pl>

    Raczej nie bedzie to atutem....mozesz tylko wspomniec o tym w CV...tylko nie pisze ze
    na czarno...:D

    Konrad-=NosferX=-
    GG:1165280
    n...@i...pl | n...@t...net.pl

  • 3. Data: 2004-09-04 20:31:34
    Od: kingram <tuxman@_WYTNIJTO_op.pl>

    aRT wrote:

> [...]
    > czasach studenckich moze byc atutem przy ubieganiu sie o stanowisko w
    > Polsce? Jak pracodawcy na to patrza? Czy taka szzerosc poplaca? Scislej

    Bo ja wiem? Swego czasu było to tak nagminne, że wspominanie o saksach
    na zachodzie w przerwie między rocznej na studiach było niewłaściwe...

    Każdy to robił, bądź usiłował...

    --
    - -

    Bsrgds,