PracaGrupypl.praca.dyskusje › rzucenie pracy

  • 11. Data: 2005-08-28 20:00:16
    Temat: Re: rzucenie pracy
    Od: "The Unemployed" <d...@s...me>

    Użytkownik "Paweł 'Styx' Chuchmała" <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>
    napisał w wiadomości
    news:slrn.pl.dh434r.cis.styx___@hades.t15.ds.pwr.wro
    c.pl...
    >W artykule <det0af$prm$1@atlantis.news.tpi.pl>

    > To trzeba się było nie zatrudniać.

    Zatrudniam się jako szambonurek bo potrzebuje pracy, dostaje umowę na 2
    lata, po tygodniu otrzymuje super oferte pracy, ale jestem związany z
    gów.... a okres wypowiedzenia trwa.

  • 12. Data: 2005-08-28 20:08:38
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <det55j$bga$1@nemesis.news.tpi.pl>
    The Unemployed napisał(a):

    > Zatrudniam się jako szambonurek bo potrzebuje pracy, dostaje umowę na 2
    > lata, po tygodniu otrzymuje super oferte pracy, ale jestem związany z
    > gów.... a okres wypowiedzenia trwa.

    Przyjmujesz się do super pracy, na czazs nieokreślony ale po dwóch
    tygodniach pracodawca znajduje leszcza, któ?emu może zapłacić 1/3 twojej
    kasy... a okres wypowiedzenia trwa.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 13. Data: 2005-08-28 20:36:24
    Od: "The Unemployed" <d...@s...me>

    Użytkownik "Paweł 'Styx' Chuchmała" <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>
    napisał w wiadomości
    c.pl...
> [...]
    >
    > Przyjmujesz się do super pracy, na czazs nieokreślony ale po dwóch
    > tygodniach pracodawca znajduje leszcza, któ?emu może zapłacić 1/3

    To wtedy dziala on na moja korzysc, bo jeszcze moge troche popracowac w
    super pracy, a rozmawiamy o tym czym grozi olanie okresu wypowiedzenia,
    w zaleznosci od okolicznosci.

  • 14. Data: 2005-08-28 21:47:02
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <det79b$iak$1@nemesis.news.tpi.pl>
    The Unemployed napisał(a):

    > To wtedy dziala on na moja korzysc, bo jeszcze moge troche popracowac w

    Czyli jak Kalemu kraść krowy to źle, ale jak Kali kraść to dobrze?

    > super pracy, a rozmawiamy o tym czym grozi olanie okresu wypowiedzenia,
    > w zaleznosci od okolicznosci.

    No nie do końca:

    >Zatrudniam się jako szambonurek bo potrzebuje pracy, dostaje umowę na 2
    >lata, po tygodniu otrzymuje super oferte pracy, ale jestem związany z
    >gów.... a okres wypowiedzenia trwa.

    Jak dla mnie to wynika z tego postawa taka, żeby wyruchać pracodwacę jak
    się da. No ale może się mylę.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 15. Data: 2005-08-29 05:56:24
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: The Unemployed [Sun, 28 Aug 2005 22:00:16 +0200]:

    > Zatrudniam się jako szambonurek bo potrzebuje pracy,
    > dostaje umowę na 2 lata, po tygodniu otrzymuje super
    > oferte pracy, ale jestem związany z gów.... a okres
    > wypowiedzenia trwa.

    Ojesus, ale o co Ci w zasadzie chodzi? Pytasz czy mozesz?
    No pewnie ze mozesz, nikt Cie wolami do firmy nie zaciagnie
    przeciez ani Policja nie poszczuje. Wolny czlowiek jestes.
    Ino rowniez dorosly, wiec sie nie zdziw jak ktos Cie kiedys
    tak samo potraktuje i albo nie zatrudni w ogole bo uzna zes
    niepowazny czlowiek, albo z dnia na dzien zostawi, pardon,
    wlasnie w tym gownie.

    Kira

  • 16. Data: 2005-08-29 15:17:41
    Od: Sebastian <o...@o...pl>

    Kira wrote:
> [...]

    > tak samo potraktuje i albo nie zatrudni w ogole bo uzna zes
    > niepowazny czlowiek, albo z dnia na dzien zostawi, pardon,

    kobieta to zawsze potrafi uchwycic sedno sprawy ;-)

    ps. w zyciu nie ma sentymentow pamietaj tylko, ze kiedys ktos moze tak
    ciebie zrobic w ch... ;-) jak ty chcesz zrobic dzis, ale to juz twoja
    sprawa ;-)

  • 17. Data: 2005-08-29 18:19:39
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 28 Aug 2005 10:15:16 +0200, "The Unemployed"
    <d...@s...me> zakodował:

    >Czy jak mi się nie podoba w pracy i nie zależy mi na opinii i
    >świadectwie pracy, to mogę sobie po prostu nie przyjść i olać to, nie
    >bawiąc się w jakiś okres wypowiedzenia i porozumienia stron?

    Nikt tu nikogo pod pistoletem nie trzyma - ale pracodawca może
    dochodzić potem odszkodowania jak poniósł straty.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 18. Data: 2005-08-29 18:20:37
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 28 Aug 2005 11:14:22 +0200, "Plissken"

    >Tak. Rownoznaczne z dyscyplinarka. Tak robia tylko tchorze.

    Nie jest równoznaczne - to naruszenie podstawowych obowiązków
    pracownika, ale to pracodawca decyduje, czy rozwiązać na tej podstawie
    umowę (ma takie prawo, ale nie ma takiego obowiązku).