PracaGrupypl.praca.dyskusje › rzetelność dziennikarska inaczej

  • 11. Data: 2003-10-16 18:41:01
    Temat: Re: rzetelność dziennikarska inaczej
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:0t3f8dac66i189dn3e8%sal@virgin.gazeta.pl...
    > Dla tych, którzy nie kupują GW:
    > http://praca.gazeta.pl/praca/1,47341,1717650.html

    Czyżby artykuł został zdjęty? :-)

    pzdr
    Art
    (admin do wzięcia od zaraz (póki co :->) - Wrocław, Katowice, Wawa )

  • 12. Data: 2003-10-20 21:03:06
    Od: Krzysiek <c...@d...pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Prosiłem o kontakt przed drukiem. Teraz to wiesz... (nie wiedziałem nawet,
    > że poszło do druku)

    Wyborcza chyba nigdy nie autoryzuje - przynajmniej we wszystkich mi
    znanych przypadkach tak było. Do autoryzacji mam podejście ambiwalentne;
    z jednej strony to cenzura, możliwość bezkarnego wycofania się rozmówcy
    z tego, co powiedział dziennikarzowi, ale z drugiej - jak widać po Twoim
    przypadku, autoryzacja czasem się przydaje.

    KG