PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o urlop

  • 1. Data: 2003-10-14 16:25:56
    Temat: Pytanie o urlop
    Od: "Puszka" <p...@g...pl>

    Pytania o urlop zapewne pojawiaja sie czesto na tej grupie ale mam pytanie
    co do mojej sytuacji.

    Skonczylem studia (5 lat) wczesniej technikum (5 lat). Od miesiaca pracuje w
    firmie w systemie 3 zmianowym (4 brygady).
    Jestem na umowie o prace na okresie probnym. (3 miewsiące)
    wczesniej nigdzie nie pracowalem.
    Mam pytanie.
    Czy w tej chwili przysluguje mi urlop??
    Jezeli tak to ile dni??
    Jezeli nie to po jakim czasie bedzie mi przyslugiwal?
    Oczywiscie licze ze umowa zostanie przedluzona.
    Pozdrawiam
    Puszka

  • 2. Data: 2003-10-14 16:43:05
    Temat: Re: Pytanie o urlop
    Od: Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl>

    Użytkownik Puszka napisał, Dnia 03-10-14 18:25:

    > Czy w tej chwili przysluguje mi urlop??

    Zgaduję, że chodzi o wypoczynkowy. Nie.

    > Jezeli tak to ile dni??

    0.

    > Jezeli nie to po jakim czasie bedzie mi przyslugiwal?

    Pierwsza 1/2 - w Twoim przypadku 10 dni - po pół roku pracy. Drugie 10
    dni po roku.
    A na przyszłość, najpierw KP.

    --
    Zbyszek Tuźnik
    zb_tuznik poczta onet pl

  • 3. Data: 2003-10-14 18:22:49
    Od: "Puszka" <p...@g...pl>

> [...]
    >
    > 0.

    > Pierwsza 1/2 - w Twoim przypadku 10 dni - po pół roku pracy. Drugie 10

    Wielkie dzieki.
    Myslalem ze to ze pracuje na zmiany ma jakies znaczenioe.
    Potrzebuje jeden dzien wolnego pod koniec pazdziernika i o to mi chodzilo.
    Teraz wiem ze niestety go nie dostane.
    Pozdrawiam

    Puszka

  • 4. Data: 2003-10-15 13:16:47
    Od: Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl>

    Użytkownik Puszka napisał, Dnia 03-10-14 20:22:

    > Potrzebuje jeden dzien wolnego pod koniec pazdziernika i o to mi chodzilo.
    > Teraz wiem ze niestety go nie dostane.

    ???
    Ja pisałem o wypoczynkowym
    Niekoniecznie, może szefostwo zgodzi się na bezpłatny?

    pozdrawiam

    --
    Zbyszek Tuźnik
    zb_tuznik poczta onet pl