PracaGrupypl.praca.dyskusje › dam prace przez internet

  • 1. Data: 2003-10-14 20:08:14
    Temat: dam prace przez internet
    Od: "emailfirm" <e...@o...pl>

    Poszukiwany pracowanik, wymagania: posiadanie komputera i internetu wraz z
    umiejetnoscia obsługiwania sie emialem. Praca w domu, wysokie zarobki,
    wiecej informacji: e...@o...pl

  • 2. Data: 2003-10-14 21:40:31
    Temat: Re: dam prace przez internet
    Od: "robinson7" <r...@W...onet.pl>

    Mam stałe łącze. Na koputerze pracuję od 3 lat.
    Proszę o odpowiedź.
    Pozdrawiam:
    Robert

  • 3. Data: 2003-10-15 08:25:01
    Od: "Bartek" <S...@d...p>

    > Mam stałe łącze. Na koputerze pracuję od 3 lat.
    > Proszę o odpowiedź.
    > Pozdrawiam:
    > Robert

    Ludzie to naiwni sa...Niestety.

  • 4. Data: 2003-10-15 10:32:28
    Od: "KCH" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Bartek" <S...@d...p> napisał w wiadomości

    > Ludzie to naiwni sa...Niestety.

    A wiecie, ja chyba napiszę. Tylko grzecznie poproszę o przedpłatę :-)

  • 5. Data: 2003-10-15 12:46:44
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    emailfirm <e...@o...pl> napisał(a):

    > Poszukiwany pracowanik, wymagania: posiadanie komputera i internetu wraz z
    > umiejetnoscia obsługiwania sie emialem. Praca w domu, wysokie zarobki,
    > wiecej informacji: e...@o...pl

    Jestem młody i zdolny, ale nie umiem posługiwac się emialem. Co mam zrobić ?
    Nadmieniam, że bardzo chcę osiągać wysokie zarobki.

  • 6. Data: 2003-10-15 16:46:24
    Od: "E. Sz." <e...@W...onet.pl>

  • 7. Data: 2003-10-15 20:39:11
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik "E. Sz." <e...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    > do uzyskania emerytury ?

    Tak. Odsiadka w pierdlu tez liczy sie do emerytury ;-)

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Najlepsze kredyty w banku Milerrium - na ziobro procent

  • 8. Data: 2003-10-16 09:01:21
    Od: "Marek \"Malin\" Maliszewski" <A...@m...info>

    > A wiecie, ja chyba napiszę. Tylko grzecznie poproszę o przedpłatę :-)

    O przedplatę ? A skąd niby mają wziąć, jak "firma" ta ma nawet adres
    darmowy.

    Pozdrawiam
    Malin
    www.malin.muzyk.info