PracaGrupypl.praca.dyskusje › swiadczenia urlopowe??

  • 1. Data: 2003-10-14 20:20:31
    Temat: swiadczenia urlopowe??
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

    Jak to jest z tak zwanym 'wczasami pod grusza' ?
    Kiedys czytalem na tej grupie ze te swiadczenia wyplacane sa na mocy prawa z
    funduszu pracowniczego na ktory co miesiac zabieraja mi pieniazki, a szef mi
    mowi ze nie bedzie ?

    Wiem ze takie zcasy i lepiej cicho siedziec, ale przynajmniej chce wiedziec

    xyloo

  • 2. Data: 2003-10-16 06:39:23
    Temat: Re: swiadczenia urlopowe??
    Od: "Monika" <m...@k...ciach.chip.pl>

    Użytkownik "Xyloo" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > funduszu pracowniczego na ktory co miesiac zabieraja mi pieniazki, a szef

    Od 1 .01.2003 działa zmieniona ustawa o zakładowym funduszu świadczeń
    socjalnych, która mówi m.in. że z obowiązku tworzenia ZFŚS bądź
    _wypłacania_świadczeń_urlopowych_ zwolnieni są pacodawcy zatrudniający mniej
    niż 20 pracowników w przeliczeniu na pełne etaty.

    Jesli w br. wykorzystujesz 14 dni urlopu za rok poprzedni, to tez nie
    dośtaniesz świadczenia urlopowego. Ale jeśli 3 lata wstecz nie zostało
    wypłacone a powinno, to pracodawca winien wypłacic wraz z odsetkami.

    m.st.