PracaGrupypl.praca.dyskusje › Artykul o plotkach - prosba

  • 1. Data: 2003-10-14 15:43:16
    Temat: Artykul o plotkach - prosba
    Od: "Isia" <i...@g...com.pl>

    Witam wszystkich serdecznie

    Zbieram material do artykulu o plotce, o tym jak plotka moze zmienic nasze
    zycie, takze w pracy.

    Ciekawa jestem, czy macie kogos (nawet dalekiego znajomego), na
    ktorego zycie plotka miala duzy wplyw.

    Pozdrawiam i bede wdzieczna za wszelkie pomysly i kontakty

    Agnieszka
    i...@g...com.pl

  • 2. Data: 2003-10-14 18:24:03
    Temat: Re: Artykul o plotkach - prosba
    Od: "Kasper" <f...@o...pl>

    > Ciekawa jestem, czy macie kogos (nawet dalekiego znajomego), na
    > ktorego zycie plotka miala duzy wplyw.

    Płotka miała bardzo duży wpływ na moje życie. Pewnego razu wybralismy się z
    kumplem na ryby. Pogoda była nie za bardzo, połów się nie udał, złowiliśmy
    jedynie kilka płotek. Wróciliśmy zmęczeni i przemoczeni do domu, a tam moja
    stara mówi: "Kurwa, nic nie złowiłeś - tylko same płotki....". I nawet nie
    dostałem kolacji.
    Od tego pamiętnego wydarzenia nie chodzę na ryby