PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozwiazanie umowy a urlop

  • 1. Data: 2005-07-14 10:09:41
    Temat: rozwiazanie umowy a urlop
    Od: "marcin" <m...@p...fm>

    zlozylem podanie o rozwiazanie umowy, czy firma musi mi wyplacici ekwalent
    za urlop ja wolalbym urlop czy moge zazadac urlopu jak jest wg prawa ?

  • 2. Data: 2005-07-15 09:07:15
    Temat: Re: rozwiazanie umowy a urlop
    Od: "Junior" <j...@p...onet.pl>

    > zlozylem podanie o rozwiazanie umowy, czy firma musi mi wyplacici ekwalent
    > za urlop ja wolalbym urlop czy moge zazadac urlopu jak jest wg prawa ?

    3 dni urlopu na żądanie i musi dać, ale nie więcej albo idz do lekarza jak
    potrzebujesz wolne

    ja tez zlozyłem podanie o rozwiązanie umowy ale wolę wziąść ekwiwalent za
    urlop