PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowa po niemiecku :-0

  • 11. Data: 2005-12-18 11:47:53
    Temat: Re: rozmowa po niemiecku :-0
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Fri, 16 Dec 2005 22:00:35 +0100, "Immona" wrote:

    >A jak masz dyktafon, wez i nagraj, a bedziesz mial material do
    >opracowania sobie spokojnie w domu odpowiedzi na typowe pytania z rozmowy
    >kwalifikacyjnej w jezyku obcym z Twojej branzy - moze sie bardzo przydac
    >nastepnym razem.

    Nie wiem czy spotkanie zamknięte, jakim jest rozmowa kwalifikacyjna,
    można potraktować jako wystąpienie publiczne i czy nie trzeba by było
    poprosić o zgodę na nagranie rozmowy. Ale z tym to już raczej do
    prawnika lub na psp, bo nie wiem jak to dokładnie jest.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 12. Data: 2005-12-18 14:10:15
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Bremse" <bremse{usun.to}@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > poprosić o zgodę na nagranie rozmowy. Ale z tym to już raczej do
    > prawnika lub na psp, bo nie wiem jak to dokładnie jest.

    Mysle, ze jesli ktos nagrywa na wlasny uzytek do celow edukacyjnych i nikomu
    nie zamierza tego pokazywac, tylko odsluchac, spisac sobie pytania i
    skasowac nagranie, to nic mu za to nie grozi.

    I.

    --

    www.immona.ownlog.com