PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zaczynanie pracy w grudniu

  • 1. Data: 2005-12-15 23:59:55
    Temat: Zaczynanie pracy w grudniu
    Od: "Anna" <a...@i...pl>

    Witam

    Dostałam ofertę pracy - może nie jest to szczyt marzen, ale prężnie
    rozwijajaca się firma, ciekawe perspektywy, a od czegoś trzeba zacząć.

    Pytanie - czy myślicie, że rozpoczynanie pracy w grudniu, na pare dni przed
    Święami, ma sens, czy pracodawca powinien się wstrzymać do nowego roku?
    (zasugerować mu by rozpocząc prace po 1 stycznia?). Nie chodzi o to, żebym
    wybrzydzała, ale wiadomo, że okres świąteczny nie służy sprzedaży
    (stanowisko handlowe), ludzie w firmach raczej myśla o zakonczeniu roku i
    boję się, że z założenia trafiajac w fatalny okres będę miała złe wyniki....

    Czy może się mylę? Jakie jest Wasze zdanie? Będę wdzięczna za odpowiedź.
    Pozdrawiam, Anna.

  • 2. Data: 2005-12-16 00:09:54
    Temat: Re: Zaczynanie pracy w grudniu
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Anna napisał(a):
> [...]
    > (zasugerować mu by rozpocząc prace po 1 stycznia?). Nie chodzi o to, żebym
    > wybrzydzała, ale wiadomo, że okres świąteczny nie służy sprzedaży
    A ja zawsze myslalem ze okres okoloswiateczny to najlepszy okres w
    handlu. No ale coz - moge sie mylic bo to nie moja branza
    > ludzie w firmach raczej myśla o zakonczeniu roku i
    > boję się, że z założenia trafiajac w fatalny okres będę miała złe wyniki....
    Jesli masz ciekawsze zajecia w tym czasie i te pare groszy ktore bys w
    tym czasie mogla zarobic nie sa Ci potrzebne to mozesz sprobowac pogadac
    z przyszlym pracodawca zeby zaczac prace od 1 stycznia (aczkolwiek moze
    to dziwnie odebrac). Ale jesli nie masz nic innego do roboty to co
    tracisz zaczynajac teraz prace?
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-12-16 06:44:58
    Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl>

> [...]
    > (stanowisko handlowe), ludzie w firmach raczej myśla o zakonczeniu roku i
    > boję się, że z założenia trafiajac w fatalny okres będę miała złe

    widac Kolezanka bardzo poczatkujaca i nie ma obeznania w branzy.... grudzien
    to najgorszy miesiac, najwiecej roboty, najwieksza sprzedaz, a sprawy
    ksiegowe przed koncem roku to swoja droga ;)
    niestety w grudniu siedzi sie nawet po godzinach...

  • 4. Data: 2005-12-16 07:47:35
    Od: "RT" <c...@v...pl>

    Znaczy się - poczekaj do stycznia ;D, bo i tak premii za nadgodziny pewnie
    nie dostaniesz.

    Pozdrawiam handlowców

  • 5. Data: 2005-12-16 09:43:02
    Od: PsychoOne <p...@p...onet.pl>

    Anna wrote:
    > Witam
    >
    > Pytanie - czy myślicie, że rozpoczynanie pracy w grudniu, na pare dni przed
    > Święami, ma sens, czy pracodawca powinien się wstrzymać do nowego roku?

    Jeśli ma to być pierwsza umową o pracę to lepiej chyba zacząć od
    grudnia. Szybciej się nabierze praw do urlopu.

    PsychoOne

  • 6. Data: 2005-12-16 10:06:08
    Od: Emi <e...@c...pl>

    Anna napisał(a):
> [...]
    >
    > Czy może się mylę? Jakie jest Wasze zdanie? Będę wdzięczna za odpowiedź.

    ja sie podepnę, bo mam podobny problem...

    jestem w trakcie rozmów i po raz pierwszy mam bardzo pozytywne odczucia...

    chyba osobiście wolałabym zacząć pracę od 1 stycznia, a wczesniej
    uregulować kilka spraw

    tylko nie bardzo wiem, jak temat ugruźc, żeby nie zostało to źle odebrane...

    --
    E_m_i_

    "Ci co poznali mrok, światło kochają,
    Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

  • 7. Data: 2005-12-16 14:46:37
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    a jaka jest różnica między 1 grudnia, 13 października, 15 maja, 31 sierpnia?
    po prostu jest to data od której masz zacząć pracę. pracodawca najwyraźniej
    potrzebuje pracownika do wykonywania jakiejś tam roboty i tyle.
    a jak ci się nie podoba praca handlowca... bo nie wydaje mi się żeby
    wybrzydzanie na okres przyjęcia do pracy ... zostawię to bez komentarza
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---

  • 8. Data: 2005-12-19 09:21:08
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Anna wrote:
> [...]
    >
    > Czy może się mylę? Jakie jest Wasze zdanie? Będę wdzięczna za odpowiedź.

    Sprawa jest prosta. Pracę zaczniesz od zaraz, a umowę będziesz miała od
    stycznia. Twoją pracę w grudniu pracodawca potraktuje jako
    szkolenie/przyuczenie/praktykę.

    Tobi