PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poważna organizacja?

  • 1. Data: 2005-12-16 09:23:46
    Temat: Poważna organizacja?
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    Witam

    Trafilam na ogloszenie, napisalam piekne CV, zaniosłam w terminie, złożyłam,
    czekam.

    Co o nim myslicie?

    Ogłoszenie jest tutaj
    http://biurokarier.umcs.lublin.pl/TFPage.html?kat=93
    &doc=1836

    Żeby było ciekawiej, pojawiło sie tez inne ogłoszenie, ale pewnie ta
    sama "organizacja"
    http://biurokarier.umcs.lublin.pl/TFPage.html?kat=10
    8&doc=1833

    Chmmm, cos powaznego, nastawionego na wschód (ten poza UE, bo bez
    litewskiego), co to moze być?

    Niegdys trafiłam przez przypadek na gazecie na ogłoszenie do UOPu (wtedy
    jeszcze był) i wygladało ono bardzo podobnie, "państwowa firma poszukuje", o
    tym że to UOP dowiedzialam sie dopiero jak mnie zaprosili, w końcu
    zrezygnowałam bo rekrutacja miała trwać z pół roku.
    Może to tez cos w stylu?

    Pozdrawiam

    ffretka