PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowa kwalifikacyjna w P&G

  • 11. Data: 2006-02-19 13:38:53
    Temat: Re: rozmowa kwalifikacyjna w P&G
    Od: Aneczka <a...@g...pl>

    Maciek napisał(a):

> [...]
    > denerwowac, wprowadz umysl w pozytywny stan ("jak mi sie uda to super, jak
    > sie nie uda to trudno"). Nie boj sie usmiechac, te rozmowy sa bardzo
    > przyjazne. Pamietaj, ze szczegolowosc tej rekrutacji wynika przede
    > wszystkim z tego, ze w P&G silnie promowana jest pionowa sciezka kariery,
    > co wewnatrz nazywane jest "Promotion from within". Stad tak duzy nacisk na
    > umiejetnosci pracy w grupie, sprawnej komunikacji i zdolnosci do
    > kierowania. Podczas rozmow bedzie tez okazja do zadania wlasnych pytan -
    > zastanow sie wczesniej, co chcialbys wiedziec, co Cie interesuje i

    Ja też rozmowy w P&G wspominam bardzo sympatycznie, choć przechodziłam
    tylko dwie i obie po polsku, ale wynikało to z tego, że załapałam się do
    finału ich programu "promocyjnego" (wtedy to było coś w stylu "u nas
    wyrastają orły", albo jakoś tak - 4 lata temu), więc angielski
    zaliczyłam niejako "przy okazji" (spora część danych, potrzebna do
    opracowania strategii, była właśnie po angielsku).

    Rzeczywiście pierwsza rozmowa była typowo HRowo-podręcznikowa. Drugą
    przechodziłam z szefem działu (marketingu i rozwoju) - ta była znacznie
    bardziej konkretna, a i ja mogłam znacznie więcej konkretnych pytań
    zadać (tego też się nei bój - oni są bardzo otwarci na to, że ktoś
    rzeczywiście chce się czegoś dowiedzieć o firmie, o ludziach tam
    pracujących , itp.).

    Powodzenia :)

    --
    Pozdrówki,
    Aneczka

  • 12. Data: 2006-02-19 19:19:07
    Od: fkd <fkd@_o2.pl>

    studentos napisał(a):
    > 18-02-2006, na pl.praca.dyskusje, Maciek napisał(a):
    >
    > .:ciach:.
    >
    > Zainspirowała mnie trochę Twoja odpowiedź. Mam więc prośbę...gdybyś mógł mi
    > przybliżyć jak należy rozumieć wymagania co do języka. Nie dla wszystkich
    > ten poziom jest jednoznaczny...Jakiego poziomu wymagają pisząc:
    > "good command of English" ?

    fluent - a to dlatego, ze na tak maja ustawiony filt aplikacji w swoim
    systemie - mimo, ze formalne wymagania (w ogloszeniu) odnosnie
    stanowiska sa nizsze.

    Mam "a good command in English" aplikacje odrzucili jak sie potem
    dowiedzialem bo nie zaznaczylem w formularzu "fluent" :(

    Spełnilem wymagania na stanowisko "Technical Support Manager", co do
    znajomosci jezyka rowniez, ale odpadlem bo nie sklamalem w formularzu -
    a podobno w P&G zasady etyczne sa bardzo ważne ...

    No cóż ... Widocznie to nie jest firma dla mnie ...

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 13. Data: 2006-03-10 14:30:21
    Od: Maciek <m...@s...com>