PracaGrupypl.praca.dyskusje › [OT] Prowadzenie działalności a darmowa służba zdrowia.

  • 1. Data: 2006-02-18 10:44:15
    Temat: [OT] Prowadzenie działalności a darmowa służba zdrowia.
    Od: darek <c...@s...pl>

    Witam!

    Z gory przepraszam za offtopicznosc, ale nie wiem ktora grupa bylaby
    bardziej odpowiednia. Prowadze dzialalnosc, a chcialbym zapisac sie
    do przychodni(oplacam chorobowe), zeby w razie gdyby byla taka potrzeba
    (odpukac) moc skorzystac z uslug lekarza. Jakie dokumenty sa potrzebne?
    Mialem ksiazeczke ubezpieczeniowa jako pracownik, czy powinienem wyrobic
    sobie nowa?

    Pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2006-02-18 13:43:13
    Od: Piotr Michałowski <r...@w...home.pl>

    Witam,
    darek wrote:

> [...]
    > (odpukac) moc skorzystac z uslug lekarza. Jakie dokumenty sa potrzebne?
    > Mialem ksiazeczke ubezpieczeniowa jako pracownik, czy powinienem wyrobic

    Wystarczy kwit opłaty ubezpieczenia zdrowotnego.
    Piotr