PracaGrupypl.praca.dyskusje › Lekceważenie kandydatów - moje doświadczenia

  • 1. Data: 2006-02-18 15:52:58
    Temat: Lekceważenie kandydatów - moje doświadczenia
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    Chciałem dodać do historii, że szefowi oprócz wymaganych doświadczeń
    zależało (bał się) aby nie zwiać do roboty na "zachód" przy pierwszej
    nadążającej się okazji. To chyba miły znak, że zaczyna brakować ludzi pracy
    w kraju...

    Pozdr
    Kriss

  • 2. Data: 2006-02-18 17:05:58
    Temat: Re: Lekceważenie kandydatów - moje doświadczenia
    Od: "TaDeK" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kriss" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zależało (bał się) aby nie zwiać do roboty na "zachód" przy pierwszej
    > nadążającej się okazji. To chyba miły znak, że zaczyna brakować ludzi

    Dokladnie - tez zauwazylem pewna poprawe. Wymagania potencjalnych
    pracodawcow w PL staly sie jakby "normalniejsze" i sa bardziej otwarci na
    pewne prezeszkolenie potencjalnych pracownikow. Tak jak jeszcze 3 lata temu
    szukalem pracy pol roku, zeby znalezc taka za 900 PLN na reke, tak miesiac
    temu bez problemu, z dnia na dzien zmienilem prace na taka za ponad 1400 na
    reke. Nie jest zle, a robi sie jeszcze lepiej.

  • 3. Data: 2006-02-18 18:00:59
    Od: Kluska <v...@a...kj>

    TaDeK napisał(a):
> [...]
    > temu bez problemu, z dnia na dzien zmienilem prace na taka za ponad 1400 na
    > reke. Nie jest zle, a robi sie jeszcze lepiej.

    no wrecz pieknie juz prawie 1/3 tego co sprzataczka w ue wyciagamy,
    tylko sie cieszyc ;)
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,31705
    56.html

  • 4. Data: 2006-02-18 22:09:01
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > no wrecz pieknie juz prawie 1/3 tego co sprzataczka w ue wyciagamy,
    > tylko sie cieszyc ;)
    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,31705
    56.html

    Co ty porównujesz płace realne. Tam są inne koszty życia. W londyńskim pubie
    piwko kosztuje 2,5 - 3funt. Mieszkałem tam ponad rok - najlepszy rok mojego
    życia :-) Co komu daje porównanie, że tam się zarabia ok 6000zł/mc, jak za
    zwykły chleb płacisz 8zł ? Tam sie nie zarabia 6000zł/mc tylko 1200 funtów.
    Porównuje się ile danego towaru można kupić za pensję. I wychodzi, że Londyn
    jest tańszy od małego polskiego prowincjonalnego miasteczka. Oczywiście w
    stosunku do zarobków. W Londynie za najniższą pensję kupię 10 par niezłych
    "adidasów" a w polsce ? 1,5 pary.

    Pozdr
    Kriss

  • 5. Data: 2006-02-19 14:59:46
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 18 Feb 2006 16:52:58 +0100, użyszkodnik "Kriss"
    <k...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > zależało (bał się) aby nie zwiać do roboty na "zachód" przy pierwszej
    > nadążającej się okazji. To chyba miły znak, że zaczyna brakować ludzi pracy

    jak mu naprawde zależy to niech to wyrazi finansowo

    nic tak nie przemawia do ludzi jak pieniądze :)

    --
    futszaK
    601061867