PracaGrupypl.praca.dyskusje › aplikowanie jesli nie ma naboru

  • 1. Data: 2006-02-18 13:01:28
    Temat: aplikowanie jesli nie ma naboru
    Od: "alek" <a...@w...pl>

    Witam,

    chcialbym zapytac w jaki sposob powinienem rozpoczac list motywacyjny w
    przypadku gdy zgalaszam sie do firmy, ktora obecnie nie prowadzi rekrutacji
    na interesujace mnie stanowisko. Nie moglem nic wygooglac...

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-02-18 14:39:01
    Temat: Re: aplikowanie jesli nie ma naboru
    Od: " leszek" <s...@W...gazeta.pl>

    alek <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > przypadku gdy zgalaszam sie do firmy, ktora obecnie nie prowadzi rekrutacji
    > na interesujace mnie stanowisko. Nie moglem nic wygooglac...

    Nie ma to wielkiego znaczenia. Jeśli wysyłasz pocztą, to w każdej firmie jest
    specjalny pojemnik na taką korespondencję, na ogół stoi koło biurka albo w
    rogu pokoju. Jeśli wysyłasz mejlem, to do tego celu służy pewien klawisz, na
    mojej klawiaturze sie znajduje pomiędzy Insert i End.

  • 3. Data: 2006-02-18 19:56:43
    Od: "alek" <a...@w...pl>

> [...]
    > na
    > mojej klawiaturze sie znajduje pomiędzy Insert i End.

    No to mylisz sie wacpan. Pisze do firmy, o ktorej wiem, ze w taki sposob
    przyjmuje pracownikow.
    Poza tym niektore informuja o mozliwosci zostawienia dokumentow do tzw.
    "bazy danych", byc moze dziala to tam w taki sposob jak opisales, ale nie w
    przypadku, o ktorym pisze...

  • 4. Data: 2006-02-18 20:16:09
    Od: " leszek" <s...@W...gazeta.pl>

    alek <a...@w...pl> napisał(a):

    > No to mylisz sie wacpan. Pisze do firmy, o ktorej wiem, ze w taki sposob
    > przyjmuje pracownikow.

    Przyjmuje pracowników w czasie gdy nie prowadzi rekrutacji ? Cusik za mądre to
    dla mnie.

  • 5. Data: 2006-02-18 20:26:33
    Od: "alek" <a...@w...pl>

    > Przyjmuje pracowników w czasie gdy nie prowadzi rekrutacji ? Cusik za
    > mądre to
    > dla mnie.

    Hmm, czepiasz sie do slowek. Firma caly czas sie rozrasta i co jakis czas
    pojawiaja sie nowe miejsca pracy. Najpierw ogloszenie umieszczane jest w
    informacjach dla pracownikow, jesli tu nikogo nie znajda patrza w papiery,
    ktore maja u siebie i daja ogloszenia do prasy/portali.

    Prosze nie rozwijac OT.

  • 6. Data: 2006-02-18 20:31:26
    Od: "alek" <a...@w...pl>

    > Przyjmuje pracowników w czasie gdy nie prowadzi rekrutacji ? Cusik za
    > mądre to
    > dla mnie.

    Napisalem, ze nie prowadzi rekrutacji _na_interesujace_mnie_stanowisko_ a
    nie, ze w ogole nie prowadzi rekrutacji.

  • 7. Data: 2006-02-18 22:33:35
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sat, 18 Feb 2006 21:31:26 +0100, alek napisał(a):

    > Napisalem, ze nie prowadzi rekrutacji _na_interesujace_mnie_stanowisko_ a
    > nie, ze w ogole nie prowadzi rekrutacji.

    No to ja mam pytanie do Ciebie: jak chcesz aplikowac na stanowisko na ktore
    nie jest prowadzona rekrutacja. A moze chce aplikowac na stanowisko, ktore
    Cie nie interesuje? :>

    W Twoim przypadku, jesli wiesz, ze firma moze Cie potrzebowac, proponuje
    przygotowac tylko CV i zlozyc je gdzie trzeba. Jesli jest tak jak mowisz,
    to gdy interesujace Cie stanowisko bedzie dostepne, byc moze zadzwonia do
    Ciebie i zostaniesz zaproszony na rozmowe. List motywacyjny raczej nic tu
    nie zdziala.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 8. Data: 2006-02-18 22:47:27
    Od: "alek" <a...@w...pl>

    > No to ja mam pytanie do Ciebie: jak chcesz aplikowac na stanowisko na
    > ktore
    > nie jest prowadzona rekrutacja. A moze chce aplikowac na stanowisko, ktore
    > Cie nie interesuje? :>

    Chce aplikowac na stanowisko, ktore mnie interesuje. Mialem kiedys praktyki
    w tej firmie i wiem ze beda rozbudowywac interesujacy mnie dzial...

> [...]
    > Ciebie i zostaniesz zaproszony na rozmowe. List motywacyjny raczej nic tu

    No wlasnie o takie konkretne stwierdzenia mi chodzilo :)
    dzieki za info

  • 9. Data: 2006-02-18 23:45:36
    Od: obi <o...@p...pl>

    leszek napisał:

    > alek <a...@w...pl> napisał(a):
    [...]

> [...]
    > albo w rogu pokoju. Jeśli wysyłasz mejlem, to do tego celu służy pewien
    > klawisz, na mojej klawiaturze sie znajduje pomiędzy Insert i End.

    Smutne. I zapewniam cie ze nie w każdej firmie tak jest. Co więcej są firmy
    gdzie trzeba wyciągać podania sprzed lat mając nadzieję ze ludzie dalej
    pracują w zawodzie i da sie przebić stawki jakie maja w obecnej pracy. I że
    nie zmienili adresu i nr telefonu.

    I powiedz, naprawdę nikt u ciebie nie przeczyta tych CV? Choćby po to żeby
    zobaczyć czy przypadkiem ktoś kto dla konkurencji zarobił ciężkie pieniadze
    nie postanowił zmienić pracodawcy?

    o...@p...pl
    0x36D5A72D | pgp.mit.edu

  • 10. Data: 2006-02-21 18:59:13
    Od: "karinski" <k...@p...onet.pl>

    oczywiscie ze skaldac dokumenty nawet jak nie ma
    rekrutacji a noz sie cos zwolni
    wtedy trafiasz w 100
    ja tam trafilem do 4 przedsiebiorstw