PracaGrupypl.praca.dyskusje › rekrutacja w Valeo

  • 1. Data: 2006-02-11 07:59:00
    Temat: rekrutacja w Valeo
    Od: "TozAi" <t...@t...tozai.de.pl.uk.us>

    Witam, mam pytanie dotyczące rekrutacji w Valeo, jak przebiega tam ten
    proces, czego spodziewać się na rozmowach, jak sie do nich przygotowac.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-02-11 11:51:02
    Temat: Re: rekrutacja w Valeo
    Od: "waldek" <a...@c...wam>

    > Witam, mam pytanie dotyczące rekrutacji w Valeo, jak przebiega tam ten
    > proces, czego spodziewać się na rozmowach, jak sie do nich przygotowac.

    Witam, pare lat temu uczestniczylem w czyms takim, pamietam ze rozmowy byly
    prowadzone w dosc szerokim gronie ( kadrowa, szef dzialu, automatyk,
    informatyk), kazdy zadaje pytania i glosno wyraza opinie na twoj temat, zeby
    reszta nie znajaca tematu wiedziala jak cie ocenic, wszystkie wnioski
    pozniej ida "wyzej" po czym ty masz czekac na telefon... dalej juz znasz :)

    > Pozdrawiam

    rowniez pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-02-11 12:44:01
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Witam, mam pytanie dotyczące rekrutacji w Valeo, jak przebiega tam ten
    > proces, czego spodziewać się na rozmowach, jak sie do nich przygotowac.

    nie wiem jak z rekrutacja, ale z pracy chyba nikt nei jest zadowolony, zwlaszcza
    jesli ma pracuje sie ze swoimi francuskimi kolegami w jednym zespole.
    Wojtek

  • 4. Data: 2006-02-11 15:32:20
    Od: "Kacper W." <a...@o...pl>

    Toz Ai Jestes moze z okolic Chrzanowa?

  • 5. Data: 2006-02-12 09:20:05
    Od: "TozAi" <t...@t...tozai.de.pl.uk.us>

    tak, dokladnie :)

  • 6. Data: 2006-02-12 10:15:09
    Od: "Kacper W." <a...@o...pl>

    > tak, dokladnie :)
    ja tez, oni tam nie wiedzą czego chcą....