PracaGrupypl.praca.dyskusje › agencja towarzyska?

  • 1. Data: 2006-02-10 11:54:45
    Temat: agencja towarzyska?
    Od: "ignorantka" <i...@w...se to.pl>

    Witam,
    na stronie Internetowej GW znalazłam takie oto ogłoszenie:

    "ASYSTENTKĘ ANIMATORKI
    BIURA RANDKOWEGO "ROZRYWKOWA.COM"

    WYMAGAMY:
    - miłej aparycji;
    - komunikatywnej znajomości języka angielskiego;
    - umiejętności obsługi komputera.

    Nie wymagamy stażu pracy w podobnym biurze,
    ponieważ wiemy, że o doświadczenie takie niełatwo.
    Najbardziej liczą się dla nas indywidualne, wrodzone predyspozycje kandydata.

    OFERUJEMY:
    - Dobre warunki płacowe;
    - Kompleksową pomoc osobom spoza Warszawy w przeniesieniu się do stolicy;
    - Arcyciekawą pracę w młodym zespole."

    Tak sobie pomyślałam, ze może to być ciekawa praca. Ale tak uwazniej wczytac sie
    w to ogłoszenie, to można stwierdzić, ze to jakaś podpucha albo ściema. I czy to
    przypadkiem nie jest agencja towarzyska? Jak i gdzie ewentualnie można to
    sprawdzić. W googlach szukałam wpisując różne możliwe hasła i nic. Na www.pkt.pl
    sprawdzałam również telefon tejże firmy, ale tam wccale nie musi on być, więc to
    też jakby o niczym konkretnym jeszcze nie świadczy. Może ma ktoś jakieś
    propozycje? Wysyłać cv czy nie?

    pozdrawiam
    M.

  • 2. Data: 2006-02-10 12:20:14
    Temat: Re: agencja towarzyska?
    Od: "X t l a n" <x t l a n @ i n t e r i a . p l>

    > Tak sobie pomyślałam, ze może to być ciekawa praca. Ale tak uwazniej
    > wczytac sie w to ogłoszenie, to można stwierdzić, ze to jakaś podpucha
    > albo ściema. I czy to przypadkiem nie jest agencja towarzyska?

    A jak jest, to co? Przecież nie porywają nieświadomych kandydatek, czy
    się mylę?

  • 3. Data: 2006-02-10 22:16:58
    Od: "bublik" <b...@f...com>

    Użytkownik "ignorantka" <i...@w...se to.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > na stronie Internetowej GW znalazłam takie oto ogłoszenie:
    >
    > (...)

    Trudno w ofercie doszukac sie czegos podejrzanego, tzn. zwiazanego z
    prostytucja itd.
    Jesli KONIECZNIE chcesz sie tam zglosic to zrob to i zobacz jak bedzie na
    rozmowie.

    .

  • 4. Data: 2006-02-11 06:53:28
    Od: "Parasol" <a...@k...poczta.killznowu.onet.pl>

> [...]
    > więc to
    > też jakby o niczym konkretnym jeszcze nie świadczy. Może ma ktoś jakieś

    Prawdopodobnie na rozmowie kwalifikacyjnej zostaniesz poproszona o
    zaprezentowanie swoich wrodzonych predyspozycji z grupką panów. Po przejsciu
    1 etapu, rozmowa z weterynarzem a potem wio do charówy. ROTFL

  • 5. Data: 2006-02-11 15:50:50
    Od: "ignorantka" <i...@w...se to.pl>

    Użytkownik "X t l a n" <x t l a n @ i n t e r i a . p l> napisał w wiadomości

    > A jak jest, to co? Przecież nie porywają nieświadomych kandydatek, czy
    > się mylę?

    nie wiem, nie robiłam w tej branzy, a na filmach amerykańskich wolałabym się nie
    opierać

  • 6. Data: 2006-02-11 19:08:12
    Od: "Agawka" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > więc to
    > też jakby o niczym konkretnym jeszcze nie świadczy. Może ma ktoś jakieś

    W aplikacji dodaj coś takiego co dyskwalifikuje Cię jako potencjalną
    "agentke"
    ale nie przeszkadzało by w normalnej pracy jako asystent animatorki
    (jakkolwiek rozumieć)
    tą funkcje pamitaj jednak że gusta są rozległe.
    Pozdrawiam
    Ag.

  • 7. Data: 2006-02-12 00:29:33
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    Nic zdrożnego w tym ogłoszeniu nie widzę, kandydatki do pracy w agencji
    towarzyskiej raczej się chyba inaczej rekrutuje. Jesli zgłosisz się na to
    ogłoszenia, a tam się okaże, że będa cię chcieli nająć do, za przeproszeniem,
    burdelu, to najlepiej ich oskarż na policji o próbę gwałtu czy oszustwo,
    osobiście bym litości ani skrupułów nie miał.

  • 8. Data: 2006-02-13 13:06:29
    Od: Village of Doom <v...@p...onet.pl>

    Dlaczego nie wyslac? W twarz za to nie dostaniesz ;-)

  • 9. Data: 2006-02-15 11:36:57
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>

> [...]
    > Witam,
    > na stronie Internetowej GW znalazłam takie oto ogłoszenie:

    Może chodzić o taki peep show przed kamerką internetową dla napalonych
    randkowiczów z krajów anglojęzycznych. Trochę poklepać na klawiaturze w
    toplesie, i takie tam...
    EWa

  • 10. Data: 2006-02-16 10:02:14
    Od: "X t l a n" <x t l a n @ i n t e r i a . p l>

    > Może chodzić o taki peep show przed kamerką internetową dla napalonych
    > randkowiczów z krajów anglojęzycznych. Trochę poklepać na klawiaturze
    > w toplesie, i takie tam...

    Buahahaha