PracaGrupypl.praca.dyskusje › pit

  • 1. Data: 2006-02-11 12:33:22
    Temat: pit
    Od: flatron <g...@N...fm>

    mam problem
    pracowałem 2 miesiace w 2005 na umowe zlecenie
    czy musze wypełnić PIT
    jeśli tak to mógłby ktoś pokrótce wytłumaczyć
    jak sie taki Pit wypełnia
    z góry thx

  • 2. Data: 2006-02-11 13:48:11
    Temat: Re: pit
    Od: "Demski Sebastian" <s...@w...pl>

    > mam problem
    > pracowałem 2 miesiace w 2005 na umowe zlecenie
    > czy musze wypełnić PIT
    > jeśli tak to mógłby ktoś pokrótce wytłumaczyć

    musisz. wypełnij koszystając np z darmowego programu: Pity 2005. piszukaj
    googlami.

    Pozdro. Seba

  • 3. Data: 2006-02-11 13:48:57
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    flatron zapodał(-a):
> [...]
    > pracowałem 2 miesiace w 2005 na umowe zlecenie
    > czy musze wypełnić PIT
    > jeśli tak to mógłby ktoś pokrótce wytłumaczyć

    Dokładnie jak kolega Ci napisał... Jest to proste, wystarczy przepisać
    w odpowiednie rubryczki kwoty z PITu (który powineneś otrzymać
    od firmy, gdzie miałeś umowę).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,