PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pochwalony na wieki wieków

  • 1. Data: 2006-02-10 19:00:11
    Temat: Pochwalony na wieki wieków
    Od: "Parasol" <a...@k...poczta.killznowu.onet.pl>

    Witam

    No właśnie. Tak sobie pomyślałem. Jestem programistą w takiej tam niedużej
    'korporacji'. Swego czasu koledzy opowiadali mi jak prezes na naradach
    zarządu opowiada "Janek Kowalski to taaaki gość, ma niesamowitą osobowość"
    potem, że "Janek Kowalski to chłop z głową na karku i każdy z was chciałby
    mieć wiedzę taką jak on" i "to bardzo wartościowy pracownik".

    Cóż.... po prostu wiem o takich epitetach i tak sobie myślę czy można je
    jakoś wykorzystać na rozmowie kwalifikacyjnej. Myśle że odebrały by one mi
    powagi i dodały krętactwa. Najlepiej je chyba zachować dla siebie prawda ?
    Jak sądzicie ?

    Pozdrawiam

    P.S. Imiona i nazwiska zostały zmienione ;)

  • 2. Data: 2006-02-10 19:58:10
    Temat: Re: Pochwalony na wieki wieków
    Od: croppek1 <c...@g...pl>

    Parasol napisał(a):
> [...]
    > Jak sądzicie ?
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > P.S. Imiona i nazwiska zostały zmienione ;)

    Wiem o co Ci chodzi, ale do czegos takiego słuzą referencje.

  • 3. Data: 2006-02-11 06:51:14
    Od: "Parasol" <a...@k...poczta.killznowu.onet.pl>

    Użytkownik "croppek1" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wiem o co Ci chodzi, ale do czegos takiego słuzą referencje.

    Zgadza się, debil ze mnie że na to nie wpadłem.

  • 4. Data: 2006-02-11 07:10:54
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > Zgadza się, debil ze mnie że na to nie wpadłem.

    No tego to raczej nie pisz w referencjach ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2006-02-11 08:41:47
    Od: "Parasol" <a...@k...poczta.killznowu.onet.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@N...op.pl> napisał w wiadomości

    > No tego to raczej nie pisz w referencjach ;)

    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  • 6. Data: 2006-02-11 09:23:51
    Od: " leszek" <s...@W...gazeta.pl>

    Zrób z tego jakies audio i dołączaj do CV jak multimedialna prezentacja.

  • 7. Data: 2006-02-11 11:58:42
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Parasol napisał(a):
> [...]
    > powagi i dodały krętactwa. Najlepiej je chyba zachować dla siebie prawda ?
    Lepiej zostaw dla siebie, ewentualnie w stosownym czasie poproś prezesa
    o referencje.

    Twoja historia(która mnie urzekła ;-) ) przypomniała mi inną, w której
    sam uczestniczyłem. Szkolenie dla handlowców firmy X. Prezes najpierw
    zapytał, jakie mamy wrażenia. Wysłuchawszy na temat pracownika Y, że
    jest młody i ma niesamowity potencjał, powiedział mniej więcej tyle:
    "to fakt, ma potencjał. I się stara. Wiem, że lubi mocne samochody. Dam
    mu nowego focusa ze 150 konnym silnikiem. Niech sobie jeździ."
    I to jest kwintesencja intuicyjnego zajebistego motywowania.

    pozdr.
    m.

  • 8. Data: 2006-02-11 11:59:30
    Od: "Parasol" <a...@k...poczta.killznowu.onet.pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Zrób z tego jakies audio i dołączaj do CV jak multimedialna prezentacja.

    HEHE. urządze wiec firmowy na 100 osób, wódka się bedzie lać wiadrami a
    potem każdy bedzie z karteczki odczytywać superlatywy na mój temat. Dobre :)

  • 9. Data: 2006-02-12 13:06:51
    Od: "Parasol" <a...@k...poczta.killznowu.onet.pl>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości
> [...]
    > focusa ze 150 konnym silnikiem. Niech sobie jeździ."
    > I to jest kwintesencja intuicyjnego zajebistego motywowania.

    Hhaah. Dobre. Świetne.To może u mnie jest podobnie np. "skoro tak się stara
    i jest the best to znaczy że nie trzeba go bardziej motywować do pracy...
    zabrać mu premie !!"

  • 10. Data: 2006-02-13 08:48:18
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Parasol napisał(a):
    > Hhaah. Dobre. Świetne.To może u mnie jest podobnie np. "skoro tak
    się stara
    > i jest the best to znaczy że nie trzeba go bardziej motywować do pracy...
    > zabrać mu premie !!"
    Naprawdę masz tak w pracy?

    pozdr.
    m.