PracaGrupypl.praca.dyskusje › rekrutacja w PriceWaterHouseCoopers

  • 1. Data: 2005-04-06 17:10:01
    Temat: rekrutacja w PriceWaterHouseCoopers
    Od: "Hanna" <h...@u...tlen.pl>

    Mam pytanie odnosnie rekrutacji w firmie PriceWaterHouseCoopers (do
    tych co brali udizal w takowej lub sa poinformowani) -
    czy firma zaprasza do kolejnego etapu rekrutacji - testow - kazdego kto
    wyslal aplikacje, czy jednak zaproszenie na te testy oznacza, ze przeszlo
    sie pierwszy etap rekrutacji (aplikacje)?

  • 2. Data: 2005-04-06 17:32:30
    Temat: Re: rekrutacja w PriceWaterHouseCoopers
    Od: "gromax" <gromax@NOSPA_M.interia.pl>

    bez wchodzenia w szczegóły:
    chcesz pracować w firmie tego formatu, to nastaw się że ZAWSZE musisz być
    najlepsza. każdy etap to malutki kroczek przy następnym. Test, projekt,
    siedzenie po kilkanaście godzin. Na każdym etapie, co podkreślam. także
    kwalifikacji. na każdym muisz byc najlepsza w tym co robisz. nie masz
    pewności ze jest koniec, nie masz pewności ze przejdziesz dalej, ale się
    musisz starać na przynajmniej 300%.
    serio serio.
    i w aspekcie powyższego, nie ma znaczenia czy dany etap nazywa się
    pierwszym, drugim czy dziesiątym. prawda?

    pzdr
    gro

  • 3. Data: 2005-04-06 17:41:21
    Od: "butel" <l...@d...pl>

    gromax:

    > bez wchodzenia w szczegóły:

    miales niezle pranie mozgu

  • 4. Data: 2005-04-06 18:26:06
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    gromax wrote:
> [...]
    > kwalifikacji. na każdym muisz byc najlepsza w tym co robisz. nie masz
    > pewności ze jest koniec, nie masz pewności ze przejdziesz dalej, ale się

    Pracujesz tam, czy ktoś Ci zrobił rzeczywiście takie pranie mózgu? Znam
    sporo osób zatrudnionych i w PWC i w innych "firmach tego formatu"
    i zapewniam, że nie są i nie były takimi cyborgami, jakich tu malujesz :)
    Nie wspomnę o częstym narzekaniu na stosunek praca/płaca w tego typu
    spółkach, które moim skromnym zdaniem... albo przemilczę, bo nie mam
    tyle pieniędzy, by się z którąś z nich procesować :). Proponuję tylko
    spojrzeć na ich największych klientów a następnie przypomnieć
    sobie jakimi spółkami zajmują się komisje śledcze w Sejmie, tudzież
    jakimi zająć się powinny.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 5. Data: 2005-04-06 18:26:11
    Od: "Adam" <...@...c>

> [...]
    > najlepsza. każdy etap to malutki kroczek przy następnym. Test, projekt,
    > siedzenie po kilkanaście godzin. Na każdym etapie, co podkreślam.

    ..hehe..chlopie, zmien dilera
    "wyscig szczurow - to polega na tym - tego sie nie czuje, ze sie ciagle i
    ciagle z innymi porownujesz" (Kazik)

    pozdr
    Adam

  • 6. Data: 2005-04-06 21:31:50
    Od: "KKL" <k...@W...interia.pl>

    Użytkownik "Hanna" <h...@u...tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:d314t4$p4c$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
    > wyslal aplikacje, czy jednak zaproszenie na te testy
    oznacza, ze przeszlo
    > sie pierwszy etap rekrutacji (aplikacje)?

    Powiedzialbym, ze przeszlas etap zerowy. Na testy zapraszane
    jest chyba wiekszosc osob, ktore swiadomie wyslaly aplikacje
    i spelniaja kryteria formalne jak bycie
    studentem/absolwentem, znaja (a raczej deklaruja znajomosc)
    jezyk angielski na niezlym poziomie itp.

    Pozdr

    K.

  • 7. Data: 2005-04-07 09:13:10
    Od: "zasiu" <z...@b...spamu.gower.pl>

> [...]
    > wyslal aplikacje, czy jednak zaproszenie na te testy oznacza, ze przeszlo
    > sie pierwszy etap rekrutacji (aplikacje)?

    Ktos sie moze orientuje po jakim czasie mozna sie spodziewac wynikow z
    jezyka angielskiego z rekrutacji na praktyki w PWC? Testy byly wczoraj...

    pozdr
    zasiu

  • 8. Data: 2005-04-07 17:17:08
    Od: "KKL" <k...@W...interia.pl>

    Użytkownik "zasiu" <z...@b...spamu.gower.pl> napisał w
    wiadomości news:d32te1$3hm$1@news.dialog.net.pl...

    > Ktos sie moze orientuje po jakim czasie mozna sie
    spodziewac wynikow z
    > jezyka angielskiego z rekrutacji na praktyki w PWC? Testy
    byly wczoraj...

    AFAIR okolo tygodnia.

    Pozdr

    K.