PracaGrupypl.praca.dyskusje › rekrutacja do Tesco ??

  • 1. Data: 2006-02-18 20:54:00
    Temat: rekrutacja do Tesco ??
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

    czy ktos wie ktora firma rekrutuje ludzi do pracy w tesco w Anglii?
    Naszla mnie mysl po dzisiejszym artykule w GW [18,02] by sprobowac
    w koncu tez mam wyksztalcenie :-))

  • 2. Data: 2006-02-18 21:06:40
    Temat: Re: rekrutacja do Tesco ??
    Od: studentos <s...@T...pl>

    18-02-2006, na pl.praca.dyskusje, Xyloo napisał(a):

    > ktora firma rekrutuje ludzi do pracy w tesco w Anglii?

    Wydaje mi się, że widziałem kiedyś takie ogłoszenie ze stajni
    www.itcpraca.pl
    studentos

  • 3. Data: 2006-02-18 21:57:34
    Od: b...@b...pl

    studentos wrote:

    > Wydaje mi się, że widziałem kiedyś takie ogłoszenie ze stajni
    > www.itcpraca.pl

    bosh, tylko nie ITC... trzymaj się od nich z daleka!

    Oferty do Tesco UK znajdziesz choćby w jobcentre. Załatw sobie sam, nie
    będziesz musiał podpisywać kontraktu niewolniczego z agencją.
    Przykład: GENERAL ASSISTANTS, NIGHT SHIFT REPLENISHMENT STAFF, GENERAL
    ASSISTANT. Znalazłem w 10 sekund (akurat w public Employment Service
    website in Northern Ireland)

    A tu masz parę linków do gazet codziennych z ogłoszeniami
    www.jobsunlimited.co.uk- The Guardian
    www.independent.co.uk - The Independent
    www.the-times.co.uk - The Times
    www.appointments-plus.co.uk - The Daily Telegraph

    Powęsz też w archiwum grupy, były topics o Tesco

  • 4. Data: 2006-02-19 09:32:07
    Od: studentos <s...@T...pl>

    18-02-2006, na pl.praca.dyskusje, b...@b...pl napisał(a):

    > bosh, tylko nie ITC

    :) dobrze wiedzieć. Tak mi się tylko trafiło ostatnimi czasy pod oczy, więc
    napisałem...
    studentos