PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pewny etat po porodzie

  • 1. Data: 2006-02-18 18:38:29
    Temat: Pewny etat po porodzie
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Klasyk powiedział "Gdybym nie wiedział, że to głupota to bym myślał, że
    prowokacja".
    Jaki cel mają? Aby kobiety tylko w domu pracowały? Bo przecież nikt wtedy nie
    będzie ich zatrudniał.

    "Pracownica, która zajdzie w ciążę i urodzi dziecko, przez 4 lata nie będzie
    musiała się martwić o zatrudnienie. Taką ochronę stosunku pracy zakłada projekt
    LPR dotyczący zmian w kodeksie pracy, który trafił do parlamentu."

    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/2.html?numer=1653&
    dok=1653.2.3.2.22.1.0.1.htm

    --
    vertret

  • 2. Data: 2006-02-18 19:28:27
    Temat: Re: Pewny etat po porodzie
    Od: darek <c...@s...pl>

    vertret napisał(a):
> [...]
    > LPR dotyczący zmian w kodeksie pracy, który trafił do parlamentu."

    Co prawda nie czytalem linka, ale jesli jest tak jak mowisz nikt nie
    bedzie zatrudnial kobiet, ktore jeszcze nie zalozyly rodzin i nie maja
    dzieci. Mozna sie domyslac o co chodzi LPRowi:

    Kobiety do garów!!!

    ;)

    Pozdrawiam
    Darek

  • 3. Data: 2006-02-18 21:47:45
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dt7phr$6u2$1@news.onet.pl vertret <vertret@@@op.pl>
    pisze:

    > Jaki cel mają? Aby kobiety tylko w domu pracowały? Bo przecież nikt
    > wtedy nie będzie ich zatrudniał.
    To się da spokojnie również załatwić ustawowo.
    Jeden prosty zapis.

    Jotte

  • 4. Data: 2006-02-18 22:35:47
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sat, 18 Feb 2006 22:47:45 +0100, Jotte napisał(a):

    > To się da spokojnie również załatwić ustawowo.
    > Jeden prosty zapis.

    Myslalem chwile, ale nie wymyslilem. Jaki? :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2006-02-19 06:52:54
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    > To się da spokojnie również załatwić ustawowo.
    > Jeden prosty zapis.

    Jakiś przykład takiego zapisu poprośże.

    --
    vertret

  • 6. Data: 2006-02-19 10:04:18
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dt94ip$ple$1@news.onet.pl vertret <vertret@@@op.pl>
    pisze:

    > Jakiś przykład takiego zapisu poprośże.
    Wpisali kiedyś do KP artykuł o równości w zatrudnieniu?
    Wpisali.
    A becikowe teraz zrobili?
    Zrobili.
    20 baniek na ŚOB z pominięciem prawa dali?
    Dali.
    No to teraz wpiszą coś w rodzaju, że proporcja kobiet/mężczyzn w zakładzie
    pracy nie może być gorsza niż np. 3/5, wyłączą niektóre zawody (gdzie to
    zupełnie niemożliwe) i tyle.
    Czy to moje zmartwienie wymyślać takie bzdury?
    Nie zapominajcie, kto teraz rządzi...

    Jotte

  • 7. Data: 2006-02-19 10:05:04
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:1hswhyqmwzveg$.dlg@kapselek.net Kapsel
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > Myslalem chwile, ale nie wymyslilem. Jaki? :)
    Odpowiadam w poście podpiętym pod vertreta.

    Jotte

  • 8. Data: 2006-02-19 10:14:09
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Jotte [Sat, 18 Feb 2006 22:47:45 +0100]:

    > To się da spokojnie również załatwić ustawowo.
    > Jeden prosty zapis.

    W Polsce jesteśmy. Widziałeś przepis, którego się nie daje
    w jakiś sposób obejść? ;>

    Kira

    --
    _ _ ____ __________________________________________________
    | ' /| |_ Cyber-Girl.NET - Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)|

  • 9. Data: 2006-02-19 10:18:43
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Jotte [Sun, 19 Feb 2006 11:04:18 +0100]:

    > No to teraz wpiszą coś w rodzaju, że proporcja
    > kobiet/mężczyzn w zakładzie pracy nie może być
    > gorsza niż np. 3/5, wyłączą niektóre zawody (gdzie
    > to zupełnie niemożliwe) i tyle.

    Nom. I wtedy na etat będę miała prawdopodobnie same babki
    w okolicach 60 roku życia. Poprawi się w sumie w tym kraju
    byt starszawych sprzątaczek, które w końcu podostają te
    swoje 1/8 etatu i to pewnie po kilka na jedną firmę :-)

    > Czy to moje zmartwienie wymyślać takie bzdury?

    A, ufff. Już myślałam że Ty to za mądre uważasz :-)

    Kira

    --

  • 10. Data: 2006-02-19 13:40:47
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dt9gng$hf9$1@nemesis.news.tpi.pl Kira
    <c...@e...wytnij.pl> pisze:

> [...]
    > swoje 1/8 etatu i to pewnie po kilka na jedną firmę :-)
    > A, ufff. Już myślałam że Ty to za mądre uważasz :-)
    No wiesz co?
    Byś chociaż "sorki" napisała.

    Jotte