PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Sądzie

  • 1. Data: 2006-02-18 17:01:47
    Temat: Praca w Sądzie
    Od: " !!!" <a...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    Czy ktoś z was odbywa/ł(a) może staż urzędniczy w sądzie?
    Interesuje mnie gdzie i jak się to załatwia (tzn. u Prezesa Sądu w którym
    chce się zatrudnić czy może w sądzie wyższego rzędu, jaki jest sposób
    rekrutacji, tzn. czy są gdzieś (BIP?)jakieś ogłoszenia o wakatach czy po
    prostu składa się podania o pracę i oni zatrudniają, itd.)
    Pytanie ważne dotyczące wynagrodzeń - przeglądając rozporządzenie zauważyłem
    że wynagrodzenie dla stażystów mieści się w "widełkach" 900-2000 (brutto jak
    sądzę) - kto i w jaki sposób, wg. jakich kryteriów dokonuje przydziału
    konkretnej sumy do konkretnej osoby? Od czego ta kwota zależy?
    Wdzięczny będę za wszelkie uwagi i informacje praktyczne na przedstawiony
    temat.

  • 2. Data: 2006-02-19 21:41:39
    Temat: Re: Praca w Sądzie
    Od: "HeFToL" <k...@w...pl>

    Użytkownik " !!!" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > konkretnej sumy do konkretnej osoby? Od czego ta kwota zależy?
    > Wdzięczny będę za wszelkie uwagi i informacje praktyczne na przedstawiony

    Jak masz kogoś z rodziny to sie dostaniesz do pracy w sądzie. A jak nie i
    jakos Ci się uda tam dostać to dostaniesz umowe zlecenie albo o dzieło i
    będziesz tak pracowac kilka lat. Znam temat i 3/4 tego sądu pracuje na
    takich zasadach od nawet kilku lat. Ot państwo prawa.