PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie praca za granica

  • 1. Data: 2004-03-25 16:11:28
    Temat: pytanie praca za granica
    Od: "degruc" <d...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczow. Nie wiem czy pojawilo sie juz wczesniej takie pytanie,
    jesli przeoczylem to z gory przepraszam. Czy jest mozliwy wyjazd za granice
    do pracy nie dysponujac zadnym kapitalem. Koncze studia i chcialbym wyjechac
    na pare miesiecy moze na rok zeby poznac kulture innego panstwa i opdszkolic
    jesyk. Nie ukrywam ze spagladam w kierunku krajow anglojezycznych. Wiem ze
    sa takie mozliwosci jesli jest to wyjazd z wolontariatu europejskiego ale to
    jest wolontariat ( nie kazdy sie nadaje ). Czy ktos z was moze pomoc ?

    Pozdrawiam DD