PracaGrupypl.praca.dyskusje › kredyt od bezrobotnych.........,

  • 1. Data: 2004-03-25 11:53:09
    Temat: kredyt od bezrobotnych.........,
    Od: "xrosta" <x...@i...pl>

    Kochani!!!
    Mam taki pogmatwany trochę problem: znajmy ,kilka lat temu dostał "kredyt od
    bezrobotnych" na działalność gospodarczą. Otworzył interes,działał przez
    kilka lat, trochę pożyczki spłacił i niestety splajtował.
    Zostało mu jeszcze trochę do spłacenia, ale po bojach umorzyli mu tą resztę
    pożyczki.
    Nawet był przez rok na zasiłku dla bezrobotnych.
    I teraz został poinformowany że to umorzenie pożyczki ,to był jego dochód -
    jest to możliwe???
    I że to umożenioe plus pieniądze z zasiłku = to że przekroczył próg
    podatkowy................i musi zapłacić 3000 zł
    podatku...........................????????!!!!!!!!!!
    !

    Czy to możliwe?????????????
    I jeżeli tak ,to jaka jest podstawa prawna.

    polcia

  • 2. Data: 2004-03-25 14:09:56
    Temat: Re: kredyt od bezrobotnych.........,
    Od: "vanpur" <a...@p...onet.pl>

    Nie rozumiem, co w tym dziwnego.

    Miał spłacić dług, ale w końcu mu pozwolili mu nie spłacać.
    To oznacza, że uzyskał przychód w wysokości równej
    kwocie, którą mu darowali. Taki przychód jest
    opodatkowany na zasadach ogólnych, jak każdy inny
    przychód.

  • 3. Data: 2004-03-25 19:43:30
    Od: "xrosta" <x...@i...pl>

    :-(( Dzięki b. Jak mi to tak wyjaśniłeś to proste i jasne się

    polcia