PracaGrupypl.praca.dyskusje › ksiegowa

  • 1. Data: 2004-03-25 12:12:21
    Temat: ksiegowa
    Od: "Kamila" <k...@g...pl>

    Czy ktoś z was orientuje się jak wygląda teraz praca na stanowisku głównej
    księgowej. Wiem, ze żeby pracować w budżetówce to trzema mieć wyższe
    kierunkowe wykształcenie. Jak to się ma u osób prywatnych czy w spółkach?

  • 2. Data: 2004-03-25 12:29:16
    Temat: Re: ksiegowa
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    poza sfera budzetowa, nie ma konkretnych wymagan, jeden chce po studiach z
    licencja MF, drugi patrzy tylko i wylacznie na to co umiesz, wszyscy mile
    patrza na zkonczony w Stowarzyszeniu kurs glownego ksiegowego

    pozdr

    Ewa (Krakow)
    bezrobotny gl.ksiegowy

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

  • 3. Data: 2004-03-25 12:40:41
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    skonczony, nie popztrzyla co napisala, a teraz sie kaja

    Ewa (Krakow)

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

  • 4. Data: 2004-03-25 13:24:13
    Od: "Kamila" <k...@g...pl>

    Dzieki za odpowiedz. Moze doradzisz mi jeszcze bo wacham sie miedzy kursem
    na "uslugowe prowadzeie ksiag handlowych" (bo moglabym po nim przeciez
    pracowac jako glowna ksiegowa) a "glowna ksiegowa" . Mam licencjat z
    teologii i nie stac mnie na to by otwozryc biuro - przynajmniej jak narazie

  • 5. Data: 2004-03-25 13:34:29
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    teologia niewiele ma wspolnego z ksiegowoscia....
    masz jakies doswiadczenia w tym zakresie?

    --
    Ewa (Krakow)

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

  • 6. Data: 2004-03-25 13:41:30
    Od: "Kamila" <k...@g...pl>

    Tak. Kilka lat w ksiegowosc, ale od 2 lat nie.

  • 7. Data: 2004-03-25 14:03:47
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    no to mysle za mozesz odwiedzic www.mf.gov.pl
    tam sa warunki dopuszczajace do egzaminu na uzyskanie licencji MF do
    uslugowego prowadzenia ksiag, jesli spelniasz wymogi to polecam kurs i
    egzamin (podobno trudny do zdania), taka licencja w oczach pracodawcy wiecej
    Ci dzisiaj da na rynku pracy niz kurs g. ks. Pozatym latwiej o prace w
    biurze rachunkowym. I polecam ponownie pokochac wszystkie ustawy i przepisy
    zwiazane z rachunkowoscia, podatkami itp. wiele zmian bylo w okresie tych
    dwoch lat, a i nowe przed nami

    Spojrz na pytania na doradce podatkowego to Ci sie troszke rozjasni co wiesz
    a czego nie....
    Osobiscie (na podstawie zebranych opinii) twierdze jednak ze latwiej
    skonczyc studia z zakresu rachunkowosci niz zdac egzamin w MF, a licencja w
    kieszeni rowniaz po takich studiach (z doswiadczeniem, ktore juz masz).

    Musisz wybrac, szybko i ciezko czy dlugo i nieco latwiej, za to z papierem
    mgra rachunkowosci

    pozdrawiam
    Ewa (Krakow)

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

  • 8. Data: 2004-03-25 17:21:18
    Od: "Kamila" <k...@g...pl>

    Dziekuje bardzo. To mi troche rozjasnia obraz. Wiem czego sie teraz uczepic.
    :)))

  • 9. Data: 2004-03-25 20:58:52
    Od: "Kamila" <k...@g...pl>

    Tak myślę by podyplomowe z rachunkowości sobie zrobić, ale to trochę jescze
    potrwa, poza tym wszystko biega o kasę.Kamila

  • 10. Data: 2004-03-25 21:03:23
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    w Krakowie roczne studia z zakresu rachunkowosci - poziom zaawansowany to
    koszt 4-5 tys. I masz licencje MF

    moze sie kiedys na nich spotkamy :)
    pozdrawiam
    Ewa (Krakow)

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*