PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o "zawód"

  • 1. Data: 2007-01-02 19:22:06
    Temat: pytanie o "zawód"
    Od: "Patryk" <m...@g...pl>

    Witam
    Męczy mnie ostatnio moja praca, klimat panujący w firmie, wieczny bałagan,
    spychologia i takie tam, ale w sumie nie o to chodzi. Chcę zmienić pracę.
    Stwierdziłem że może zaczął by robić to co lubie. tylko nie wiem czy
    istnieje taki zawód. Domyślam się że tak, jednak nie wiem czy zarobki są
    wystarczająco wysokie. Interesuje mnie praca w hurtowni/sklepie jako osoba
    zajmująca się obsługą aukcji internetowych, sklepu internetowego i obsługą
    klienta. Wie ktoś coś na ten temat? Wiem że można znaleźć tego pracę jako
    dodatkową, ale czy jest coś takiego na stałe, za godziwe pieniądze
    (aktualnie zarabiam 1500 PLN). Dziękuje z góry za odpowiedzi.
    Pozdrawiam i pozostaje w kontakcie

  • 2. Data: 2007-01-04 08:20:09
    Temat: Re: pytanie o "zawód"
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    Dnia 02-01-2007 o 20:22:06 Patryk <m...@g...pl> napisał(a):

    > wystarczaj?co wysokie. Interesuje mnie praca w hurtowni/sklepie jako
    > osoba
    > zajmuj?ca si? obs?ug? aukcji internetowych, sklepu internetowego i
    > obs?ug?
    > klienta. Wie kto? co? na ten temat? Wiem ?e mo?na znale 1/4 ae tego prac? jako
    > dodatkow?, ale czy jest co? takiego na sta?e, za godziwe pieni?dze
    > (aktualnie zarabiam 1500 PLN). Dzi?kuje z góry za odpowiedzi.

    widzialem takie oferty jako glowna prace, ale czy z tego da sie wyzyc nie
    mam pojecia.

    Mozesz sprawdzic sie w takiej pracy pracujac puki co w swojej firmie.
    Wejdz na http://www.zlotemysli.pl/daboni.php i w systemie partnerskim
    zacznij w chwilach wolnych sprzedawac poprzez swoja witryne ksiazki. Temat
    bezpieczny (nic nie ryzykujesz), nie wymagajacy nakladow finansowych,
    jedynie pracy.
    I w razie czego bedziesz mial atut, ze w znanej ksiegarni internetowej
    jestes dobry, wiec mozesz "zaspiewac" sobie wiecej. A Zlote Mysli sadze,
    ze dla normalnych ksiegarni nie sa konkurencja, wiec nikt nie bedzie
    krzywo patrzyl...
    Pozdrawiam :)

    --
    Kuroi Bonza