PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie o "zawód" › Re: pytanie o "zawód"
  • Date: Thu, 04 Jan 2007 09:20:09 +0100
    Subject: Re: pytanie o "zawód"
    From: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje

    Dnia 02-01-2007 o 20:22:06 Patryk <m...@g...pl> napisał(a):

    > wystarczaj?co wysokie. Interesuje mnie praca w hurtowni/sklepie jako
    > osoba
    > zajmuj?ca si? obs?ug? aukcji internetowych, sklepu internetowego i
    > obs?ug?
    > klienta. Wie kto? co? na ten temat? Wiem ?e mo?na znale 1/4 ae tego prac? jako
    > dodatkow?, ale czy jest co? takiego na sta?e, za godziwe pieni?dze
    > (aktualnie zarabiam 1500 PLN). Dzi?kuje z góry za odpowiedzi.

    widzialem takie oferty jako glowna prace, ale czy z tego da sie wyzyc nie
    mam pojecia.

    Mozesz sprawdzic sie w takiej pracy pracujac puki co w swojej firmie.
    Wejdz na http://www.zlotemysli.pl/daboni.php i w systemie partnerskim
    zacznij w chwilach wolnych sprzedawac poprzez swoja witryne ksiazki. Temat
    bezpieczny (nic nie ryzykujesz), nie wymagajacy nakladow finansowych,
    jedynie pracy.
    I w razie czego bedziesz mial atut, ze w znanej ksiegarni internetowej
    jestes dobry, wiec mozesz "zaspiewac" sobie wiecej. A Zlote Mysli sadze,
    ze dla normalnych ksiegarni nie sa konkurencja, wiec nikt nie bedzie
    krzywo patrzyl...
    Pozdrawiam :)

    --
    Kuroi Bonza