PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie o "zawód" › pytanie o "zawód"
    From: "Patryk" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: pytanie o "zawód"
    Date: Tue, 2 Jan 2007 20:22:06 +0100

    Witam
    Męczy mnie ostatnio moja praca, klimat panujący w firmie, wieczny bałagan,
    spychologia i takie tam, ale w sumie nie o to chodzi. Chcę zmienić pracę.
    Stwierdziłem że może zaczął by robić to co lubie. tylko nie wiem czy
    istnieje taki zawód. Domyślam się że tak, jednak nie wiem czy zarobki są
    wystarczająco wysokie. Interesuje mnie praca w hurtowni/sklepie jako osoba
    zajmująca się obsługą aukcji internetowych, sklepu internetowego i obsługą
    klienta. Wie ktoś coś na ten temat? Wiem że można znaleźć tego pracę jako
    dodatkową, ale czy jest coś takiego na stałe, za godziwe pieniądze
    (aktualnie zarabiam 1500 PLN). Dziękuje z góry za odpowiedzi.
    Pozdrawiam i pozostaje w kontakcie