PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zglaszajcie sie w konkursie na prezesa PKO BP!!!

  • 1. Data: 2007-01-02 16:46:34
    Temat: Zglaszajcie sie w konkursie na prezesa PKO BP!!!
    Od: " art" <a...@N...gazeta.pl>

    Wymagania nie są zbyt duze. Szczegóły:

    www.pkobp.pl/index.php/id=bpinfo/akt_id=5477/zone=-1
    /section=ogol

    Proponuje zorganizowanie akcji wyrażenia społecznego niezadowolenia z faktu,
    iz robi sie z nas baranów poprzez wsadzanie na siłę w zarządzie państwowej
    bądź co bądź spółki spadochroniarza. Skoro rada nadzorcza chce przeprowadzic
    operację zasadzenia na tronie swego człowieka pod płaszczykiem oficjalnej
    rekrutacji to jak zareaguje, gdy zgłosi sie setki a moze tysiące kandydatów.

    Marcinkiewicza darzę dużą sympatią, ale nie podoba mi sie sposób, a jaki
    rząd
    zamiast rządzić szuka pracy mogącej zapokoic jego ambicje.

    Pozdrawiam,
    art

  • 2. Data: 2007-01-02 16:54:31
    Temat: Re: Zglaszajcie sie w konkursie na prezesa PKO BP!!!
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    proponuje wyslac ukryta kamere i niech sfilmuje to co powie Kazio-tylko byly
    premier, tylko kandydat na prezydenta Warszawy, tylko kandydat na prezesa
    PKO

    Rozmowy te obejmować będą przede wszystkim zagadnienia z zakresu: wiedzy o
    działalności PKO Banku Polskiego oraz sektora w którym działa, zasad
    funkcjonowania spółek handlowych ze szczególnym uwzględnieniem spółek z
    udziałem Skarbu Państwa, doświadczenia niezbędnego do wykonywania funkcji
    prezesa lub członka Zarządu PKO BP, znajomości zasad nadzoru
    właścicielskiego, audytu i kontroli finansowej banku oraz rachunkowości
    zarządczej.

    Mysle ze tutaj Kaziu lezy.

  • 3. Data: 2007-01-02 18:02:16
    Od: "Paweł Pracki" <p...@g...pl>

    Witam
    Niniejszym zgłaszam swoja kandydaturę.
    Uzasadnienie:
    1. Nic nie mam.
    2. Szybko się uczę.

  • 4. Data: 2007-01-02 18:15:54
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    A szukanie pracy wedlug Marcinkiewicza polega na "rozmowach z osobami"

  • 5. Data: 2007-01-02 18:37:37
    Od: "@ndre" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Paweł Pracki" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Niniejszym zgłaszam swoja kandydaturę.
    > Uzasadnienie:
    > 1. Nic nie mam.
    > 2. Szybko się uczę.
    3.Nic nie wiem./Będziesz miał większe szanse/

    @ndre

  • 6. Data: 2007-01-02 19:11:43
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: zasit [Tue, 2 Jan 2007 19:15:54 +0100]:

    > A szukanie pracy wedlug Marcinkiewicza polega na
    > "rozmowach z osobami"

    W zasadzie, to według mnie też... A co, jest inna metoda?

    Kira (zaciekawiona)

    --
    /(o\ ~ G-G: 574988 ~ http://cyber-girl.net/ ~
    \o)/ * mDziura * Vista-cel-pal * Poolicz mi *

  • 7. Data: 2007-01-02 20:47:57
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 02 Jan 2007 20:11:43 +0100, Kira <c...@e...wytnij.pl>
    wklepał(-a):

    >Re to: zasit [Tue, 2 Jan 2007 19:15:54 +0100]:

    >W zasadzie, to według mnie też... A co, jest inna metoda?

    - Dlaczego chciałby Pan tu pracować?
    - No nie wygłupiaj się Tato...

    Tak mi się skojarzyło.

  • 8. Data: 2007-01-02 20:49:42
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

  • 9. Data: 2007-01-03 07:51:23
    Od: "Anik" <a...@N...pl>

    > Niniejszym zgłaszam swoja kandydaturę.
    > Uzasadnienie:
    > 1. Nic nie mam.
    > 2. Szybko się uczę.

    Do obsadzenia jest jeszcze 1000 innych spółek, np: Polski Węgiel, obecnie z
    nadania PIS siedzi tam filozof w dodatku zamieszany w defraudację pieniędzy
    z samorządu studenckiego, o węglu wie tylko że jest czarny.

  • 10. Data: 2007-01-03 18:47:49
    Od: "Marek Czepil" <e...@s...pl>

    Anik napisał, że:

> [...]
    > obecnie z nadania PIS siedzi tam filozof w dodatku zamieszany w
    > defraudację pieniędzy z samorządu studenckiego, o węglu wie tylko że

    To nawet ja wiem, że jest brunatny.
    MSPANC

    Marek Czepil