PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ekwiwalent urlopowy

  • 1. Data: 2002-05-13 14:16:39
    Temat: Ekwiwalent urlopowy
    Od: "Zygmunt" <s...@w...pl>

    Częśc, mam pytanko.
    Zmieniam robotę mam 60 dni zaległewgo urlopu.
    Chcę ekwaiwalent urlopowy.
    Czy wystarczy, że złoże podanie o taki ekwiwalent urlopowy czy tez musze
    negocjowac z pracodawcą, aby go uzyskać.
    Ktoś wie coś na ten temat?

  • 2. Data: 2002-05-13 14:28:36
    Temat: Re: Ekwiwalent urlopowy
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

    Użytkownik "Zygmunt" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy wystarczy, że złoże podanie o taki ekwiwalent urlopowy czy tez
    musze
    > negocjowac z pracodawcą, aby go uzyskać.

    Wniosek, nie musisz brać w naturze.

    Kotewka
    k...@w...pl

  • 3. Data: 2002-05-13 14:36:45
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

> [...]
    > Czy wystarczy, że złoże podanie o taki ekwiwalent urlopowy czy tez musze
    > negocjowac z pracodawcą, aby go uzyskać.

    Jak nie wykorzystasz urlopu w naturze, to:

    Art. 171. Par. 1. W razie nie wykorzystania przysługuj?cego urlopu w cało?ci
    lub w czę?ci z powodu:
    1) rozwi?zania lub wyga?nięcia stosunku pracy,
    2) powołania pracownika do zasadniczej, okresowej lub zawodowej służby
    wojskowej, do służby wojskowej w charakterze kandydata na żołnierza
    zawodowego albo do odbycia przeszkolenia wojskowego trwaj?cego dłużej niż 3
    miesi?ce,
    przysługuje ekwiwalent pieniężny.

    Art. 173. Minister Pracy i Polityki Socjalnej okre?li, w drodze
    rozporz?dzenia, szczegółowe zasady udzielania urlopu wypoczynkowego,
    ustalania i wypłacania wynagrodzenia za czas urlopu oraz ekwiwalentu
    pieniężnego za urlop.

    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/url0703.html

    --
    Pozdrawiam,