PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o drugi filar

  • 1. Data: 2003-10-09 07:25:27
    Temat: pytanie o drugi filar
    Od: "krzys" <...@...pl>

    mam pytanie jesli dostalem prace jestem jeszcze przed obrona magisterki -
    bedzie to w ciagu 2 tygodni, umowa jest na okres probny 3 miesiace to czy
    musze bawic sie w te drugi filar??

    krzys

  • 2. Data: 2003-10-10 17:06:45
    Temat: Re: pytanie o drugi filar
    Od: "H.Sz." <v...@n...pl>

    Nie chodzi o termin obrony tylko o fakt podęcia stałęj pracy. Lepiej wybierz
    sobie sam OFE bo inaczej Cię wylosują.