PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie do kolegow na GC, Niemcy

  • 1. Data: 2002-04-11 15:27:15
    Temat: pytanie do kolegow na GC, Niemcy
    Od: "Chris" <c...@g...de>

    Witam,
    czy ktos z Was wie jakie dokumenty sa potrzebne,
    kiedy jedziesz do Polski na 2 tygodnie swoim autem
    ale na niemieckich blachach. Mam dokumenty zameldowania,
    karte wozu, dowod rejestracyjny, ubezpieczenie na swoje
    nazwisko ale nie wiem czy to wszystko. Poradzcie jesli
    ktos juz przez to przechodzil.
    pozdrawiam,
    Chris

  • 2. Data: 2002-04-11 16:09:31
    Temat: Re: pytanie do kolegow na GC, Niemcy
    Od: "Grzegorz Z." <k...@p...onet.pl>

    "Chris" <c...@g...de> napisal:

> [...]
    > karte wozu, dowod rejestracyjny, ubezpieczenie na swoje
    > nazwisko ale nie wiem czy to wszystko. Poradzcie jesli

    ja jechalem juz pare razy ale nigdy mnie nie kontrolowali w pl wiec
    podwiem ze to co podales to powinno wystarczyc o ile pod "ubezpieczeniem"
    masz na mysli "zielona karte" (ubezpieczenie ale na zagranice - w tym
    wypadku pl) no musisz wtedy tez miec pewnie paszport jeszcze gdzie masz ta
    wklejke ze masz pobyt w de, i wydaje mi sie ze poza tym to niebeda juz
    mogli wiecej chciec bo co ich to interesi

    --
    Pozdrowka /Ż\ŻŻ/
    |<illservice | -/-
    \__/__

  • 3. Data: 2002-04-11 18:32:33
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Grzegorz Z." <k...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > wklejke ze masz pobyt w de, i wydaje mi sie ze poza tym to niebeda juz
    > mogli wiecej chciec bo co ich to interesi

    i niemieckie prawo jazdy... mnie dość często w takiej konfiguracji
    zatrzymywali i spoko ;-)

    pozdrówka, Slavo

  • 4. Data: 2002-04-12 07:37:40
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com>

    Witam

    "Chris" <c...@g...de> wrote in message
> [...]
    > karte wozu, dowod rejestracyjny, ubezpieczenie na swoje
    > nazwisko ale nie wiem czy to wszystko. Poradzcie jesli

    Mala uwaga: Nie wiem co to jest karta wozu. Jesli jednak chodzi
    o przyslowiowa ksiazke, nigdy nie woz jej ze soba.
    Oczywiscie do kolekcji potrzebna jest zielona karta. Do dostania
    za friko u twojego ubezpieczyciela.
    Dokumenty zameldowania nie sa rowniez potrzebne.

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 5. Data: 2002-04-12 08:38:33
    Od: "Grzegorz Z." <k...@p...onet.pl>

    "Slavo" <s...@g...net> napisal:

    > i niemieckie prawo jazdy... mnie dość często w takiej konfiguracji
    > zatrzymywali i spoko ;-)

    no tego nie pisalem bo bylo dla mnie oczywiste ze jak sie jedzie
    samochodem to sie ma prawojazdy ze soba :)
    no ale tak teoretycznie to masz racje :))

    --
    Pozdrowka /Ż\ŻŻ/
    |<illservice | -/-
    \__/__