PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: herbalife - wczoraj chcieli nas zwerbowac..

  • 1. Data: 2002-04-11 08:17:22
    Temat: Re: herbalife - wczoraj chcieli nas zwerbowac..
    Od: i...@p...onet.pl

    Najważniejszy jest system (plan, ludzie, szkolenia).
    Jeżeli odnisłeś wrażenie braku profesjonalizmu (ubiór) - daj sobie spokój z taką
    osobą (nie firmą).
    Potem produkt - zastanów się czy byłbyś w stanie porozmawiac szczerze z kimś o
    produkcie, który przedstawiasz (jeżeli masz wątpliwości co do produktu - daj sobie
    spokój z fimą - poszukaj innej).
    Przecież są także inne: (kosmetyki, samochody, usługi internetowe, ubezpieczenia,
    domy, itd.)

    I nie traktuj tego jak werbowania - jeżeli nie masz środków do życia - spróbuj. Może
    okaże się to idealną drogą.
    Spytaj tylko, czy możesz otrzymać te 360 złotych z powrotem jeżeli się rozmyślisz np.
    po 6 m-cach.

    Krzysztof Krajewski

    ------------------------------------
    Czy rząd i banki doprowadzają Cię do finansowej ruiny?
    http://bogaty.and.pl

    --
    Encyklopedia multimedialna w prezencie!
    http://www.e-mail.onet.pl

  • 2. Data: 2002-04-11 12:06:09
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Mariusz wrote:

    (...)

    > Hmm moze masz i racje.
    > Ja widzialem to zinnej perspektywy.
    >(...)

    Tego rodzaju sprzedaż opiera się na czystej manipulacji i zazwyczaj
    zawyżonej cenie produktu, odniesionej do parametrów eksploatacyjnych.
    Jak ktoś jest bardzo przyciśnięty: podono kradzież chleba nie jest grzechem.

    z pozdrowieniami:

    Miłośnik Direct Marketingu: Catbert

  • 3. Data: 2002-04-11 12:42:19
    Od: Mariusz <j...@g...pl>

    i...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    Może okaże się to idealną drogą.
    > Spytaj tylko, czy możesz otrzymać te 360 złotych z powrotem jeżeli się rozmyślisz

    NA studiach mialem mi.in psychologie - wiec wyczulem od nich ze to co
    mowia i jak mowia jest przedewszystkim wyuczone a nie prawdziwe.
    do tego poco pokazuja te "czeki" - nawet lamer sie domysli z esa sam
    moze takie cos wydrukowac.
    jesli to ma byc potwierdzenie zarobku to spodziewam sie choc pieczatki,
    lub cos na ksztalt wydruku bankowego.

    Do tego doszly kity (lub nie):
    jak tu trafilam bylam biedna i gruba (tu pokazala niby swoje zdjecie [z
    daleka oczywiscie] ktore wygladalo ja normalny skan - rozciagniety tak
    ze leb byl praiw okrtagly:), tera zjestem piekna (niewypowiadam sie) i
    mam niezla kase.
    .
    ale to juz nie o to chodzi.
    zrobiono nanm pranie mozgu zwiazanie ze sprzedarzem blonnika w proszku i
    betakaroten (dosyc solidnie stezonego-ze niby jedna porca ma tyle
    witamin co XX kg marchwi.)itp.
    Oczywiscie sporo to kosztuje jak na polskie warunki.

    JA sie pytam czy przy tej bidzie znajdzie sie u nas wystarczajaco duzo
    glubtaskow ktozy zaplaca za blonnik pare baniek,?
    Pewnie tak skoro firma sie kreci.

    aha doszlo chwalenie ze firma wygrala przetarg na karmienie kosmonautow.
    -pozadku ale jesli tak to tam powinno byc od cholery folderow
    promujacych ta sprawe.
    a raptem byl jakis amerykancki budynek z nazwa firmy i szczerzacy sie
    wlasciciel.