PracaGrupypl.praca.dyskusje › ale sie usmialem :)))

  • 1. Data: 2002-04-11 16:28:01
    Temat: ale sie usmialem :)))
    Od: "eprom" <e...@p...fm>

    z pl.praca.oferowana :

    Potrzeba kreatywna i odważna osoba z doswiadczeniem chcąca podjąć ciężkie
    wyzwanie działania na rynku krajowym i międzynarodowym. Znająca j. Angielski
    nie bojąca się być jednego dnia w Kanadzie a drugiego w Indiach w
    poszukiwaniu i negocjowaniu kontraktu. Poszukujemy "wizjonera" który potrafi
    oddać się swojej pracy aby działać i tworzyć rynki zbytu. Potrafiącego
    przysłowiowo kupić korkociągi zamienic je na banany a przywieźć do polski
    zboże lub w drugą strone

    pozdrawiam.eprom

  • 2. Data: 2002-04-11 16:36:55
    Temat: Re: ale sie usmialem :)))
    Od: "BadeK" <b...@p...onet.pl>

    "eprom" <e...@p...fm> wrote in message news:a94dh2$n6s$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > oddać się swojej pracy aby działać i tworzyć rynki zbytu. Potrafiącego
    > przysłowiowo kupić korkociągi zamienic je na banany a przywieźć do polski

    HE HE :)
    i co?
    startujesz o staż?

    BadeK

  • 3. Data: 2002-04-11 17:04:43
    Temat: Odp: ale sie usmialem :)))
    Od: "mroowka" <f...@p...onet.pl>

    A ja porobię za Monty Python'a
    >ale sie usmialem :)))
    Z takim podejściem chcesz zaleźć ciekawą pracę.???!
    Nie dziwi mnie że w Polsce jest tak wysokie bezrobocie jak nawet z
    korkociągu banana nie umieją ludzie zrobić.
    jesteś skażony socjalizmem prześmiewco!!!

  • 4. Data: 2002-04-12 09:17:05
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Użytkownik "eprom" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
    > z pl.praca.oferowana :

    I co w tym śmiesznego?
    To modelowy przykład Handlowca (nie mylić z handlowceM).
    Pracowałem w Gdańsku z facetem o podobnych umiejętnościach.
    Potrafił sprzedać kontener kabli do drukarek, które jeszcze nie
    zostały wyprodukowane...
    Mało tego, od producenta pojechały prosto do odbiorcy, który
    nigdy nie dowiedział sie skąd pochodzą (pozbyłby się pośrednika)
    a sprzedaż sprowadziła się do 2 maili, 2 faksów i poleconego
    z fakturą.
    Wsjo.
    Było mu totalnie obojętne czym handluje.

    Chester EM

  • 5. Data: 2002-04-13 00:13:49
    Od: "Greg Misiorek" <g...@w...att.net>

    Nadawca ogloszenia osiagnal swoj cel, tzn zwrocil na siebie uwage i na pewno
    przyciagnie takim ogloszniem zadnych przygod mlodych handlowcow.

  • 6. Data: 2002-04-13 21:26:08
    Od: "mmm" <w...@N...poczta.gazeta.pl>

    oj, chester, chester, ty człowieku nie wiesz o czym mówisz, to co ty tu
    opowiadasz to normalna robota, a ogłoszenie które nas ubawiło, to wizja
    świata szalonego producenta zapałek, który chce sprzedawać je jako kaganek
    oświaty...
    i dziwi się, że jego agenci nie fruwają po Red bullu

  • 7. Data: 2002-04-16 07:16:46
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Użytkownik "mmm" <w...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > oj, chester, chester, ty człowieku nie wiesz o czym mówisz, to co ty
    tu
    > opowiadasz to normalna robota,

    To co tu opowiadam to pobożne życzenie.

    Chester EM