PracaGrupypl.praca.dyskusje › herbalife - wczoraj chcieli nas zwerbowac..

  • 1. Data: 2002-04-11 08:52:43
    Temat: herbalife - wczoraj chcieli nas zwerbowac..
    Od: Mariusz <j...@g...pl>

    jakies doswiadcznie macie z ta firma/?

    dla mnei jest smieszna,
    najpierw namawiaja , i omawiaja sukcesy firmy potem trzeba zaplacic 375
    by zostac czlonkiem firmy i oczywiscie sprzedajesz produkty majac z tego
    prowizje:)

    najlepszy moment byl jak zaczeli sie chcwalic zarobkami pokazujac jakies
    pseudo czeki (format a4 - wygladalo jak wydruk z worda nawet bez pieczatek)
    mowili ze zarabiaja 2-3 tys/miesiac, a najwiekszy czek 5tys.
    hmm troche to dziwne bo jak na osoby zarabiajace taka kase ich ubior
    byl zlekka tandetny (ala lumpex) no ale moze to ich styl.

  • 2. Data: 2002-04-12 14:10:25
    Temat: Re: herbalife - wczoraj chcieli nas zwerbowac..
    Od: <m...@p...onet.pl>

    dzieki za informacje bo w mojej rozpaczy i bezsilnosci w szukaniu pracy
    chcialem isc do nich na rozmowe.

  • 3. Data: 2002-04-12 17:41:23
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > dzieki za informacje bo w mojej rozpaczy i bezsilnosci w szukaniu pracy
    > chcialem isc do nich na rozmowe.

    To chyba nie bylby dobry pomysl. Jakis czas temu czytalem list faceta, ktory
    nie mogl sie z tego wyplatac, bo jeszcze kazali mu pic te herbatki (przeciez
    musi wiedziec, co sprzedaje), wiec ten rachunek mocno urosl.
    Odnosze wrazenie, ze ta firma zarabia glownie na zwerbowanych osobach.
    Klienci nie sa jej juz potrzebni.
    Na przyszlosc w ogole unikaj firm, ktore kaza sobie cos placic na wstepie.
    Szczegolnie, jesli potrzebujesz pracy, bo potrzebne Ci sa pieniadze.
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 4. Data: 2002-04-12 19:02:42
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Marta Wieszczycka wrote:

    > (...)
    > Na przyszlosc w ogole unikaj firm, ktore kaza sobie cos placic na wstepie.
    > Szczegolnie, jesli potrzebujesz pracy, bo potrzebne Ci sa pieniadze.

    Święte słowa! Podobnie należy unikać pracy, do której na to samo
    stanowisko przyjmowanych jest kilka osób równocześnie, a ogłoszenia
    ukazują się co miesiąc.

    Dogbert

  • 5. Data: 2002-04-13 21:48:38
    Od: <w...@N...poczta.gazeta.pl>

    Szanowni Państwo,
    proszę mi pomóc, domyślam się,że wszyscy uczestnicy tej dyskusji pracują w
    dobrych firmach, wiarygodnych i dobrze płacących (wskazują na to dobry gust i
    waga przykładana do marki ubrań, jak i poczucie stabilności na sprawowanym
    stanowisku), czy nie można znaleść pracy dla siebie w państwa firmie ???
    Będę wdzęczna za odpowiedź.

  • 6. Data: 2002-04-14 14:33:04
    Od: a...@m...elka.pw.edu.pl (Anka [MephHELL])

    In article <3...@g...pl>, Mariusz wrote:
    >jakies doswiadcznie macie z ta firma/?

    Szukajac wakacyjnej pracy chyba ze 2 lata temu (jestem dzienna
    studentka) zawedrowalam m.in. na spotkanie do herbalife.
    Zajebiscie ubawilam sie wtedy. Nie zapomne chyba nigdy tego
    wydarzenia...
    Na wstepie zostalismy przywitani jakas super tandetna
    muzyczka z zabytkowego tandetnego magnetofonu.
    Potem grupka osob opowiadala o swoch przezyciach zwiazanych
    z produktami herbalife. Wyszlo na to, ze produkty herbalife
    doslownie na wszystkie dolegliwosci fizyczne i psychiczne
    (swoja droge zastanawiam sie teraz, czy przypadkiem nie sa
    rowniez w stanie zazegnac konfliktu zydowko - palestynskiego).
    Najbardziej rozbawil mnie gosc, ktory przedstawil sie jako
    student i stwierdzil, ze dzieki tym srodkom juz nie sypia
    calymi dniami, zajebiscie sie uczy, i szybko (wygladalo na
    to ze znienacka stal sie geniuszem niepotrzebujacym snu).
    Dla mnie ci z herbalife sa po prostu zalosni.
    --

    Greetings :)

    "Dark horizons come close to me and / Magick will be my key /
    I will travel through the gate / To be the finder of my fate"
    Therion "Clavicula nox"

  • 7. Data: 2002-04-15 08:06:27
    Od: Mariusz <j...@g...pl>

    w...@N...poczta.gazeta.pl wrote:

> [...]
    > stanowisku), czy nie można znaleść pracy dla siebie w państwa firmie ???

    nie nie ubior swiadczy o czlowieku!!!.
    Jednak w pewnych momentach jest wazny.
    Ale moze sie myle moze mozna isc na egzaminy ubrany w brudne gacie, ...
    Przeciez mozna isc w lumpiatym stroju na konferencje i wystepowac przed
    ludzmi>:) Zwroc uwage ze to nie sa ludzie biedni (inna sprawa jak kogos
    nie stac na jakis stroj wtedy idzie w tym czym moze - byle czyste i
    wyprasowane.
    A juz nie przystoi to w momencie gdy to jak wygladasz i to co powiesz ma
    wplynac na zwabienie potencjalnego jelenia (czytaj pracownika) z ktorego
    zapewne odpala ci jakis procent.