PracaGrupypl.praca.dyskusje › [pyt] Płace w Lotos Paliwa sp. z o.o.

  • 1. Data: 2005-11-10 09:35:05
    Temat: [pyt] Płace w Lotos Paliwa sp. z o.o.
    Od: "Siwy" <s...@g...home.pl>

    Jak w etmacie. Czy ktoś orientuje się, ile przeciętnie zarabia pracownik
    stacji paliw Lotos (Rafinerii Gdańskiej)? Domyślam się, że na początku pracy
    jest umowa na czas określony (pewnie 3 m-ce) i wynagrodzenie jest niższe.
    Może ktoś wie ile na początku, ile później?

    Dzięki za odpowiedź.

    Siwy

  • 2. Data: 2005-11-10 09:59:46
    Temat: Re: [pyt] Płace w Lotos Paliwa sp. z o.o.
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    . Czy ktoś orientuje się, ile przeciętnie zarabia pracownik
    > stacji paliw Lotos (Rafinerii Gdańskiej)? Siwy

    A czy nie jest to tak ze znakomita wiekszość stacji to ajencje lub
    franchizing i tak naprawdę są to niezależne firmy, a tym samym płace są
    wewnętrzna sprawą stacji paliw ?

    Być może są stacje należące bezpośrednio do koncernu LOTOS ale nie sadzę eby
    ich było wiele- być może się mylę nie znam polityki sprzedaży LOTOSu ani
    nigdzie tego nie sprawdzałem.
    Wiem że stacje STATOIL należą bezpośrednio do koncernu (lub jego polskiej
    spółki). Wiele lat temu (1999r) miałem propozycję pracy jako kierowni
    stacji statoil- proponowano mi wtedy płacę 1200 netto wraz z calym
    dobrodziejstwem inwentarza: pracą w dni wolne, odpowiedzialnościa materiałną
    za towar wsklepie, zmianami nocnymi. Odmówiłem ze śmiechem bo zarabialem
    prawie dwa razy tyle jako serwisant central telefonicznych pracując od
    poniedziałku do piatku w godz 7-15.
    --
    Jackare
    Bytom