PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop zdrowotny

  • 1. Data: 2005-11-09 21:27:55
    Temat: urlop zdrowotny
    Od: "pawik" <p...@p...onet.pl>

    Problem jest taki:
    &#8226; nauczyciel w październiku ubiegłego roku uzyskał roczny urlop dla
    poratowania zdrowia
    &#8226; w październiku tego roku zakończył ten urlop, ale od razu zwolnił się
    z pracy i zatrudnił się w innym charakterze, już na etacie niepedagogicznym
    &#8226; umowa została rozwiązana na mocy porozumienia stron
    Pytanie:
    Jak w świadectwie pracy wypełnić pole na temat wykorzystanego urlopu
    pracowniczego - nauczyciel podczas ferii i wakacji był na urlopie zdrowotnym?
    Czy po przejściu na nowe stanowisko pracy przysługuje mu urlop wypoczynkowy w
    ilości proporcjonalnej do pozostałego czasu do końca roku - od połowy
    października?
    Pozdrawiam i z góry dziękuję za uwagi.

  • 2. Data: 2005-11-09 23:28:59
    Temat: Re: urlop zdrowotny
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    urlop się zawsze wylicza dla czasu przepracowanego u danego pracodawcy.
    czyli: za kady miesiąc masz 1/12 stawki urlopowej rocznej.
    czyli jak praca była do końca sierpnia, to unastępnego pracodacy za każdy
    przepracowany miesiąc nalezy się 1/12 urlopu. celowo nie pisze o wymiarze
    urlopowym nauczyciela, poniewaz nie wiem jak sprawy urlopowe są regulowane
    w przypadku nauczycieli (nazywa się to bodajże kartą nauczyciela).

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---

  • 3. Data: 2005-11-10 06:38:30
    Od: "pawik" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > urlopowym nauczyciela, poniewaz nie wiem jak sprawy urlopowe są regulowane
    > w przypadku nauczycieli (nazywa się to bodajże kartą nauczyciela).

    Dzięki:)
    Nauczyciel ma urlop wtedy, gdy są ferie - 2 tygodnie zimowe i reszta wakacje.
    Dla celów kadrowych ustalono, że razem 8 tygodni (2+6) wliczając w to soboty i
    niedziele.