PracaGrupypl.praca.dyskusje › przykład listu motywacyjnego

  • 1. Data: 2004-08-28 08:22:16
    Temat: przykład listu motywacyjnego
    Od: "anialandia" <a...@p...onet.pl>

    poszukuję przykładu listu motywacyjnego dla osoby z wykształceniem technik
    informatyk.

  • 2. Data: 2004-08-28 08:51:30
    Temat: Re: przykład listu motywacyjnego
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    list motywacyjny

    miejjscowość, data

    Szanowni Państwo!

    w związku z ogłoszeniem z <portalu/gazety/czegoś tam> z dnia <dzień>
    przesyłam swoją ofertę współpracy na stanowisku <stanowisko, nr ref>

    Jestem osobą doświadczoną w podobnej pracy <przykład>, wykształconą w
    kierunku <słowo o wykształceniu>, pełną pasji wykonywanego/wyuczonego
    zawodu.

    W szczególności oferuję Państwu: umiejętność konfiguracji komputerów
    użytkowników, doświadczenie związane z konfiguracją sieci (kładzenie kabli,
    ruting, urządzenia aktywne), administrację systemów pocztowych (głónie
    opartych o MsExchange w wersji xxx).

    Oczekuję udziału w trudnym i ciekawym przedsięwzięciu, które pozwoli mi na
    dalszy rozwój zawodowy oraz kontynuację nauki w <szkoła, tryb zaoczny>.

    Jeżeli moja oferta zainteresowała Państwa, uprzejmie proszę o kontakt pod
    nr. telefonu <xxx> lub mailowo <mail@mój.com.pl>.

    z poważaniem
    <imię nazwisko>

    PS. napisałem to w tej chwili, "na kolanie". Ale mam nadzieję że potrafisz
    sobie jakoś dopasować do swoich umiejętności/ wykształcenia/
    doświadczenia/ oczekiwań.
    generalnie, postaraj się powiedzieć jak najbardziej profesjonalnie o swoich
    możliwościach (to pracodawcę najbardziej zainteresuje), wskaż swoje
    oczekiwania i planowany rozwój (np. dalszą naukę). To pozwoli pracodawcy
    zauważyć w tobie osobę, która chce wykonywać daną pracę i jest dokładnie w
    tym ukierunkowana szkołą/doświadczeniem/zainteresowaniem
    powodzenia

    pozdr
    gromax

  • 3. Data: 2004-08-29 15:44:54
    Od: "Novacash" <n...@w...pl>

    Parę przykładów znajduje się na stronie:
    http://novacash.webd.pl

    pozdrawiam:
    Admin