PracaGrupypl.praca.dyskusje › przemyslenia po wylaczeniu moderacji ppo

  • 21. Data: 2008-11-22 09:23:06
    Temat: Re: przemyslenia po wylaczeniu moderacji ppo
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-22, Noe Bat <n...@o...pl> wrote:

    [...]

    > No to Ci właśnie mówię, że to nie jest właściwe a nie, że jest
    > właściwe. Gdybym pytał jak jest to by miało sens podawanie
    > przez Ciebie adresu a tak to nie ma.

    Ale kto o tym ma zdecydować co jest właściwe? Ty?

    Napiszę jeszcze raz (ostatni): Zmiany się zgłasza na pl.news.nowe-grupy.
    Są one sformalizowane w postaci RFD, tam podlegają dyskusji,
    ewentualnemu głosowaniu i tam wprowadzają je w życie.

    Skoro chcesz zmian, to się tego podejmij, a nie oczekuj że inni
    za Ciebie zrobią.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 22. Data: 2008-11-22 10:06:18
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > [...]
    >
    > No i co ja mam Ci odpowiedzieć? Postulujesz zmiany, a nawet minimum
    > wysiłku nie poświęcisz, by zbadać jak wygląda ten temat, jakie
    > są procedury itp.

    Istotnie, w ogóle mnie to nie obchodzi. Nie dyskutuję przecież o tym.

    >Jedyne zasady jakie się liczą to te które Ty
    > zdecydowałeś się przestrzegać.

    Nie wiem o co Ci chodzi. Mnie chodzi o irracjonalność niemożliwości komentowania
    ofert na news:pl.praca.oferowana

  • 23. Data: 2008-11-22 10:08:37
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > Ale kto o tym ma zdecydować co jest właściwe? Ty?

    O tym decyduje zdrowy rozsądek.

    > Napiszę jeszcze raz (ostatni): Zmiany się zgłasza na pl.news.nowe-grupy.
    > Są one sformalizowane w postaci RFD, tam podlegają dyskusji,
    > ewentualnemu głosowaniu i tam wprowadzają je w życie.

    Nie będę chodził po jakichś grupach tylko dlatego, że zachciało mi się skomentować
    czyjeś wnioski z automoderowania.

    > Skoro chcesz zmian, to się tego podejmij, a nie oczekuj że inni
    > za Ciebie zrobią.

    Nie chcę podejmować się zmian. Piszę natomiast jakie moim zdaniem byłyby rozsądne.