PracaGrupypl.praca.dyskusje › przemyslenia po wylaczeniu moderacji ppo

  • 11. Data: 2008-11-22 08:27:37
    Temat: Re: przemyslenia po wylaczeniu moderacji ppo
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > [...]
    >
    > Ale to nie jest normalna publiczna grupa dyskusyjna. To grupa o
    > charakterze ogłoszeniowym.

    O tym właśnie mowa, że to mogłaby być normalna grupa a nie słup ogłoszeniowy

    > Ależ nikt nie broni komentować. Tutaj albo prywatnie na maila
    > ogłoszeniodawcy.

    Nie rozumiesz. Komentuje się po to, by ktoś inny mógł z tego skorzystać. Nie ma sensu
    wysyłać emailem odpowiedzi o których pisałem. Nie ma sensu wysyłać ich tutaj, bo ktoś
    musi czytać tę grupę by dostrzec komentarz dotyczący ogłoszenie na innej.
    Umieszczenie komentarza na tamtej grupie daje o wiele większą szansę, że ktoś z niego
    skorzysta. Można też umieścić odnośnik do dyskusji na tej, no ale trzeba mieć taką
    możliwość.

  • 12. Data: 2008-11-22 08:34:47
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-22, Noe Bat <n...@o...pl> wrote:

    [...]

    > O tym właśnie mowa, że to mogłaby być normalna grupa a nie słup ogłoszeniowy

    A z tym to już na pl.news.nowe-grupy proszę.

    Albo potrollować.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 13. Data: 2008-11-22 08:52:49
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sat, 22 Nov 2008 08:20:55 +0100, Noe Bat napisał(a):

    > Po co komu dyskusja na temat formy ogłoszenia ???

    Mam wrażenie, że duża część ogłoszeniodawców nie ma pojęcia o tym jak się
    profesjonalnie za to wziąć. I niekiedy nawet ciekawe oferty nikną w tłumie
    "dynamicznie rozwijających się firm" z ofertą "atrakcyjnych wynagrodzeń".

    Ale fakt, tamta grupa nie od dyskusji jest i tego nie podważam, to była
    tylko taka moja luźna dywagacja.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 14. Data: 2008-11-22 09:02:56
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > Inną opcją jest, że wysyłający przeczyta, ale się nie zgodzi, bo będzie
    > uważał że jego ogłoszenie jest ok. No i wychodzą różne pyskówki. Rzadko
    > kiedy ktoś przyjmuje krytykę bezkonfliktowo. BTDT.

    To dalej nijak ma się do problemu moderowania. Możesz po prostu tego nie czytać. Masz
    środki techniczne ułatwiające to w postaci wątkowania artykułów.

  • 15. Data: 2008-11-22 09:03:43
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > [...]
    >
    > I tym ma być. Od dyskusji masz .dyskusje .

    Nie, gruby dyskusyjne jak sama nazwa wskazuje są dyskusyjne. Ogłoszenia możesz
    publikować w serwisach ogłoszeniowych.

  • 16. Data: 2008-11-22 09:07:14
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > [...]
    >
    > A z tym to już na pl.news.nowe-grupy proszę.

    Co mają dyskusje o nowych grupach do dyskusji i istniejącej grupie ?

    > Albo potrollować.

    To przecież nikt nie broni Ci tutaj trolować. Ani tam bym Ci nie bronił bo co mi do
    tego. Mogę wybierać co czytam. Nie trzeba do tego zmieniać ogólnej zasady swobodnej
    dyskusji.

  • 17. Data: 2008-11-22 09:10:09
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > "dynamicznie rozwijających się firm" z ofertą "atrakcyjnych wynagrodzeń".

    No dobrze, ale to akurat argument za tym by było publicznie, by inni ogłoszeniodawcy
    też mogli przeczytać. Generalnie niedyskusyjne grupy dyskusyjne to paranoja jest.

    > Ale fakt, tamta grupa nie od dyskusji jest i tego nie podważam, to była
    > tylko taka moja luźna dywagacja.

    Kiedy jest. Oferta może i powinna podlegać dyskusji. Kwestia bardziej by nie było tam
    zwykłego spamu a nie tego, że ktoś sobie odpowie. Zresztą ...
    news:alt.pl.praca.oferowana doskonale pokazuje, że zasadniczo nie ma problemu
    dyskusji

  • 18. Data: 2008-11-22 09:15:33
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-22, Noe Bat <n...@o...pl> wrote:

    [...]

    > Nie, gruby dyskusyjne jak sama nazwa wskazuje są dyskusyjne.
    > Ogłoszenia możesz publikować w serwisach ogłoszeniowych.

    Zażalenia na pl.news.nowe-grupy, a tymczasem:
    http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana

    że zacytuję fragment:

    #v+
    W grupie niedozwolone jest jakiekolwiek dyskutowanie nad dana
    oferta. Mozna do tego uzyc grupy pl.praca.dyskusje,

    Podsumowujac: w grupie znalezc bedzie mozna
    _wylacznie_ ogloszenia pracy i nic poza tym.
    #v-

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 19. Data: 2008-11-22 09:18:14
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-22, Noe Bat <n...@o...pl> wrote:

    [...]

    > Co mają dyskusje o nowych grupach do dyskusji i istniejącej grupie ?

    No i co ja mam Ci odpowiedzieć? Postulujesz zmiany, a nawet minimum
    wysiłku nie poświęcisz, by zbadać jak wygląda ten temat, jakie
    są procedury itp. Jedyne zasady jakie się liczą to te które Ty
    zdecydowałeś się przestrzegać.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 20. Data: 2008-11-22 09:18:51
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > Zażalenia na pl.news.nowe-grupy, a tymczasem:
    > http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana

    No to Ci właśnie mówię, że to nie jest właściwe a nie, że jest właściwe. Gdybym pytał
    jak jest to by miało sens podawanie przez Ciebie adresu a tak to nie ma.