PracaGrupypl.praca.dyskusje › prośba - ocena LM i CV

  • 1. Data: 2003-02-05 11:08:23
    Temat: prośba - ocena LM i CV
    Od: e...@p...onet.pl

    Witam,

    mam prośbę. Jako kolejna osoba, która dołączyla od stycznia do grona
    bezrobotnych, aktywnie szukam pracy. Natomiast nie mam takiego wskaźnika
    odpowiedzi na moje aplikacje, o jakich tutaj niektórzy pisali. Może popełniłam
    błędy w CV, bądż LM, chociaż zawsze pamiętam aby było one dostosowane do
    konkretnego ogłoszenia. Czy ktoś z kompetentnych osób, mógłby mi sprawdzić
    aplikacje i udzielić rady ?

    Odnośnie wątków samopoczucia w takiej sytuacji - brak obowiązków i poczucia, że
    się buduje coś jest okropnie frustrujące. Mimo, że jestem w takiej sytuacji
    dopiero miesiąc, to bezczynność mnie dobija. Żeby jednak zakończyć pozytywnie -
    każda zmiana jest podobno dobra :).

    Pozdrawiam
    Jowita

  • 2. Data: 2003-02-05 11:47:21
    Temat: Odp: prośba - ocena LM i CV
    Od: "Mystery Me" <m...@w...pl>

    Kiedys juz odpowiadalam na takie zapytanie.
    Wyslij CV i lm na priv.

    Pozdr.
    Mirage

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:5...@n...onet.pl...

  • 3. Data: 2003-02-05 12:40:04
    Temat: Re: prośba - ocena LM i CV
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    sytuacji
    > dopiero miesiąc, to bezczynność mnie dobija. Żeby jednak zakończyć

    To wszystko zależy od stanowiska na które chcesz się dostać.
    Pomagałem w wyborze PH. Jeżeli to twój przyszły zawód to służę pomocą.

    Pzdr
    Tomek