PracaGrupypl.praca.dyskusje › JAka suma?

  • 1. Data: 2003-02-05 08:52:51
    Temat: JAka suma?
    Od: w...@p...onet.pl

    Mam pytanie: Otóż wiem, że istnieje pewna kwota, poniżej której nie można podać
    do sądu osoby odpowiedzialnej za straty materialne w sklepie. Ile wynosi taka
    kwota? Jeśli wygasło już wypowiedzenie umowy o pracy (7 dni temu)a były szef
    zaczyna wydzwaniać i straszyć że firma poda pracownika do sądu za towar
    przeterminowany, który jest na magazynie i za nie dopełnienie obowiązków
    służbowych( nie wykonanie remanentu i związanych z nim dokumentów). Dodam że
    pracownik nie był na rozliczeniu końcowycm bo tak się akurat złożyło, że od
    końca listopada przebywał na L-4. Więc nie był też na 2 wcześniejszych
    remanentach. Jak więc miał byc skoro był chory? I czy można o coś takiego
    oskarżyć? No i czy wymagana jest jakaś kwota aby firma mogła złożyć pozew do
    sądu (np.: jesli straty są na ok 500 złotych)? A poza tym przecież On już tam
    nie pracuje!!!

  • 2. Data: 2003-02-05 09:20:10
    Temat: Re: JAka suma?
    Od: flyer <f...@g...pl>

    w...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > sądu (np.: jesli straty są na ok 500 złotych)? A poza tym przecież On już tam

    Niezaleznie od tego czy pracuje czy nie, nie nalezy sie zbytnio
    przejmowac - pracownika ma udokumentowana zaswiadczeniem lekarskim
    nieobecnosc w pracy. Grozby szefa to proba zrobienia pracownika w konia.

    Flyer

  • 3. Data: 2003-02-05 11:57:51
    Temat: Odp: JAka suma?
    Od: "Mystery Me" <m...@w...pl>

    Szef sam siebie niech skarzy. W koncu czyim obowiazkiem jest delegowanie
    zadan pracownika nieobecnego z powodu choroby? :))

    Mirage

    Użytkownik flyer <f...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@g...pl...