PracaGrupypl.praca.dyskusje › prośba o zwolnienie

  • 1. Data: 2003-08-12 09:32:23
    Temat: prośba o zwolnienie
    Od: "" <k...@W...onet.pl>

    Witam, dziś prosiłam ładnie o zwolnienie mnie z 4 godzin we czwartek swego
    pracodawce, które potem odczywiście odpracowuje, niestety nie pozwoloł mi. Nie
    chodze na zwolnienia, nie biore urlopów i nie mogę nawet wziąc paru godzinek
    wolnych. Czy pracodawca może mi odmówić, jeśli tak jak go przekonać , pomóżcie.

  • 2. Data: 2003-08-12 10:19:27
    Temat: Re: prośba o zwolnienie
    Od: "" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > wolnych. Czy pracodawca może mi odmówić, jeśli tak jak go przekonać ,

    HALO HALO

  • 3. Data: 2003-08-12 11:05:44
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    > Nie
    > pomóżcie.
    >

    > HALO HALO
    >
    > --
    No cos Ty, jak ten Twoj pracodawca mogl nie zwolnic Cie z Twojego obowiazku
    pracy? Normalnie cham...

    Sasza

  • 4. Data: 2003-08-12 11:08:22
    Od: "" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > swego
    > mi.
    > godzinek

    > No cos Ty, jak ten Twoj pracodawca mogl nie zwolnic Cie z Twojego obowiazku
    > pracy? Normalnie cham...
    >
    > Sasza

    Nie o to chodzi, ja prosze pracodawcę o coś, a żadko to robię!!! i wszystko co
    do minuty rozliczam, czyżby już nam przyszło pracowac w jakiś OBOZACH
    PRACY!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 5. Data: 2003-08-12 11:43:27
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    > Nie o to chodzi, ja prosze pracodawcę o coś, a żadko to robię!!! i
    wszystko co
    > do minuty rozliczam, czyżby już nam przyszło pracowac w jakiś OBOZACH
    > PRACY!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    idz oddaj honorowo krew, albo skorzystaj z czasowej niedyspozycji

  • 6. Data: 2003-08-12 12:29:45
    Od: "" <k...@p...onet.pl>

    > wszystko co
    >
    > idz oddaj honorowo krew, albo skorzystaj z czasowej niedyspozycji
    >
    > he ale ja chce tylko się zwolnić z pracy 2,5 godzinki ktore potem odpracuje,
    jezuuuuuu co się dzieje? znaczy nie mogę.......

  • 7. Data: 2003-08-12 12:54:38
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    > jezuuuuuu co się dzieje? znaczy nie mogę.......

    Tak to jest jak burak chce się dowartościować, więc chce być panem twojego
    życia. To on dysponuje twoim czasem, jesteś "jego". Robię TFU na takich
    ludzi.
    Powodzenia
    Sławek

  • 8. Data: 2003-08-12 13:53:53
    Od: "" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > życia. To on dysponuje twoim czasem, jesteś "jego". Robię TFU na takich

    Ja też i dlatego przełożyłam wyjażd na 6 rano w piatek, nie będę błagać kogoś o
    litość i jakiś cień dobrej woli. niech mnie ktoś kiedyś poprosi choć o minutę
    pozostania w pracy dłużej......... zaryzykuje nawet zwolnienie dyscyplinarnym.
    Wiem że wile osobó powie szanuj pracę, ale ja też szanuje siebie i chce
    pracować w przyajżnym środowisku, przeciesz praca to połowa mojego życia.
    za 6 minut 16.))

  • 9. Data: 2003-08-12 14:00:02
    Od: "Rafal" <rafalp_pl@NO_SPAM_wp.pl>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > jezuuuuuu co się dzieje? znaczy nie mogę.......

    To czy możesz niestety ale zależy wyłacznie od jego woli. W godzinach pracy
    to on dysponuje Twoim czasem. Brutalne ale prawdziwe - można siętylko
    dogadać, a jak się nie da dogadać, to trudno.